mikaelaberglund

Alla inlägg under februari 2011

Av Mikaela - 23 februari 2011 19:34

Nu blir det sista inlägget här..

Idag har jag barat fixat i stallet o ridit då, som jag skrev innan , sen har vi bara gjort ingenting egentligen ;) 

Förberett lite..


Och NU ska jag börja packa , haha !

Sen ska jag duscha oxå+ att jag ska lägga mig med snustorrt hår, så ja, jag måste börja nu ! ;)


Hejdå, ses förhoppningsvis på söndag !



GÖTEBORG HORSE SHOW NEXT !! :D

Av Mikaela - 23 februari 2011 19:02

Japp, dags att rösta igen! :)


Följer du min blogg?
 Ja, absolut!
 Nej, tittade in nu av en slump, men kommer inte fortsätta att följa den.
 Tittade in nu, och kommer nog fortsätta att följa den!



Finns i menyn på vänster sida :)


Av Mikaela - 23 februari 2011 18:56


    


Från www.fotohenke.se

Av Mikaela - 23 februari 2011 14:23

  

Som det står så börjar den idag och slutar på söndag!


Tänkte det kunde vara bra när jag är borta , så jag förväntar mig mååånga frågor när jag kommer hem! :)

Av Mikaela - 23 februari 2011 13:46

Påtal om Emma, så jobbar hon på My's Blommor, och hon gör jättefina blombuketter ! :)



 


    


Tre olika buketter som hon har gjort. 

Vi har fått fler , men har bara bild på dessa !

(dåliga mobilbilder..)

Av Mikaela - 23 februari 2011 13:40

Imån kommer jag inte blogga, då vi åker tidigt på morgonen till Göteborg och sen är vi där hela dagen imån och hela dagen på fredag, sen åker vi hem på lördag morgon .

Då när jag kommer hem så är prio nr 1 att gå ner till stallet o rida Oki och fixa stallet och även fixa till tävlingen på söndag. 

Så om jag bloggar så är det eventuellt på lördag kväll eller slndag kväll. Det beror helt på hur trött jag är , eller om jag överhuvudtaget hinner, då bloggen inte kommer först .. ;)

Stallet fixar snälla Emma , och hon går även ut med Oki så han får skritta och hon springer eventuellt med honom oxå :D hah


Men iallafall så får ni ha det bra , för det ska jag ! :)


(Kommer kanske mer inlägg ikväll)




HAHA, mkt söt bild på mig , innan stallet ngngång ;)  

Av Mikaela - 23 februari 2011 13:19

  

Av Mikaela - 23 februari 2011 13:09


  • Om mig
  • Mina föräldrar
  • Mina syskon
  • Mina drömmar
  • Min bästa vän
  • Ett ögonblick
  • Barndomsminne 
  • Min förebild
  • Vad är kärlek?
  • Mitt favoritminne
  • Mina vänner
  • Det här upprör mig
  • Det här får mig att må bättre
  • Mina rädslor
  • Min favoritplats
  •  Det här saknar jag

MINA SYSKON: 

Jag brukar säga att jag har 1 ½ syskon ;) Jag har ju då Viktor, som är 18 år (fyllde nyss) och han bor hemma.

Sen har jag en bror till som blir 28 år (?) iår . Han äe alltså min halvbror, mammas son med en annan. Och han bor oxå i Påryd tillsammans med hans tjej/sambo eller ngt xd haha. Hon heter iallafall Emma och är jättesnäll!!

Viktor och jag bråkar inte så mkt, mest småtjabb oså, men när vi va uyngre sa alltid lärare att dom aldrig sett sånna syskon som oss- vi bråkade aldrig o att Viktor tog hand om mig såå bra ! 

Haha , aja där ser man (y)



Presentation


Bilden: www.fotohenke.se

Jag heter Mikaela och är 15 år .

Jag går alltså i 8:an på Södermöreskolan.

Jag bor hemma i ett hus med mamma , pappa och min storebror Viktor (18år) + 2 katter (Tarzan & Busen) och 1 hund (Tyson).

På fritiden rider jag

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

HUR GAMMAL ÄR JUST DU SOM LÄSER MIN BLOGG?
 5-10 år
 11-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 Äldre än något här (över 25år)

Länkar

Lämna ett spår efter dig!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards