mikaelaberglund

Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Mikaela - 4 februari 2011 21:42

Är mkt bra ;)


Ebba o jag har tittat på Let's Dance , men mamma o Emma oxå . Daniel va i Viktors rum o tittade .. ;) hehe

Iaf så har vi ridit osådär ikväll, mkt skratt :D haha



Pappa har åkt på SM i pingis i helgen , och nyss ringde han o sa att de hade vunnit lagSM:et :D  Hoppas det går lika bra för han senare i helgen :))


   Mojje blir av med kulorna på måndag ... ;)

Av Mikaela - 4 februari 2011 21:39


Ebba och jag red Bina och Oki i samhället!

Det gick bra och båda va mkt pigga! Red i ca 1h 15 min.

Blev även lite galopp oså på grusvägar, småbitar lxm .. :p

Av Mikaela - 4 februari 2011 15:28


Medans jag väntar på Ebba så sitter jag här och äter fruxo ! Viktor va så snäll så jag fick göra det, tack viktor ! :D 


Älskar fruxo :*



  

Av Mikaela - 4 februari 2011 15:14


Vaknade, och tog på mig kläder o allt det där vanliga ..

Egenligen, så sjukt tråkigt att man gör typ samma sak varje morgon? xd eller okej, det gör man inte riktigt :p


Iaf så begav jag mig till bussen o vidare till skolan .

Och dåliga nyheter efter varandra..

Först kom Jojje o sa att Johanna va sjuk, alltså jag helt ensam tjej i min klass (av dom jag umgås med, annars va det 3 andra till)

För Alva är sjuk, Ia i Norge och idag va Johanna sjuk ! :o 

Men jag fick va med killarna hela dagen ist, o de va ju kul det med! Fast jag hade Bella och Mathilda o va med när dom hade rast ..


Sen nästa nyhet kom på första lektionen- Vi hade tydligen oförberett prov i Spanska!!! 

Men det gick faktiskt relativt bra tror jag  .. ;)

Sen flöt dagen på ! :)


Och jag kom hem vid halv 3 och nu har jag ätit o sitter o väntar på Ebba som ska komma hit! :D Det kom vi på igårkväll :p hah


Så vi får väl se vad vi hittar på , blir till att rida iaf tror jag .


Tror att jag skriver ikväll med, hejsvejs!



  

Presentation


Bilden: www.fotohenke.se

Jag heter Mikaela och är 15 år .

Jag går alltså i 8:an på Södermöreskolan.

Jag bor hemma i ett hus med mamma , pappa och min storebror Viktor (18år) + 2 katter (Tarzan & Busen) och 1 hund (Tyson).

På fritiden rider jag

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

HUR GAMMAL ÄR JUST DU SOM LÄSER MIN BLOGG?
 5-10 år
 11-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 Äldre än något här (över 25år)

Länkar

Lämna ett spår efter dig!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards