mikaelaberglund

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Mikaela - 2 februari 2011 22:00


 

hihi, lite gulligt va ? ;) 

Av Mikaela - 2 februari 2011 21:41

prisutdelning i LBn , 1:a ! 


 


Emmie och jag, och Oki o Lennart ! :D  


Jag och Oki !  



FOTOGRAF: EMMA FURBRING

Av Mikaela - 2 februari 2011 21:27


Skulle titta nu ju, men nejj!! Det kostar pengar att titta på endel !? :o Och givetvist på just det avsnittet jag skulle titta på!!!! åhhhhhhh


 

Av Mikaela - 2 februari 2011 21:21


Skritt i samhället i 40min!


Pigg och gla' :)

Av Mikaela - 2 februari 2011 21:12


Tjoooo! :)



Skolan idag började med 1 h 50min svenska ....... blää

Sen engelskaprov , gick skit!


Aja, iaf så åkte vi ju till KHSK efter lunch- hästinriktningen .

Jag hade Peach. Och det gick väl.. bra ? ;) Hon va stark, men ändå ganska rolig .. Vi hoppade lite små hinder , fast det va som en >, om ni fattar xd kan inte stava det, men doglex typ ?! hahah, mobba mej inte om det är ngt annat eller så men ah :D


Åkte hem, och åt, sen ner till stallet och red Oki.

Vidare hem igen och iväg på vuxengympan med Mathilda ! 


Kom hem vid 8 och då tittade jag på "112-på liv och död", och det tycker jag är riktigt kul/bra, eftersom jag vill bli ambulanssköterska (eller vad det heter). Det är ngt jag velat bli sen ganska långt tillbaka, eller först ville jag bli läkare, men sen nu vill jag bli detta ;)

Iaf så tror jag att jag ska titta på nästa avsnitt på det nu på TV4play!


Så hejdå på er !

Av Mikaela - 2 februari 2011 21:05


Träning i Krankelösa ridhus- markarbete :)

Hade inspänningarna på i början , eller typ 3/4 av lektionen ;)Flyttade dom och red lösgörande, och Oki är underbar med dom där inspänn. :D (även fast dom inte är alls mkt inspända utan bara "finns" där)


På ena långsidan va det 3cavaletti/bommar-någrameter-3bommar(som senare blev studs)-någrameter-3cavaletti/bommar !


Gick iaf jättebra ! :))






Av Mikaela - 2 februari 2011 21:02


Skolan först då, och jag hade blandannat prov i hemkunskap, det gick sådär ! 

Förövrigt va dagen ganska seg, men med min klass så blir det ju roligare , hahah!


Kom hem ca halv 5 , och då åt jag sen till träningen ! (kommer i nästa inlägg)


Kort om dagen, då jag skriver idag om den .. ;)

Presentation


Bilden: www.fotohenke.se

Jag heter Mikaela och är 15 år .

Jag går alltså i 8:an på Södermöreskolan.

Jag bor hemma i ett hus med mamma , pappa och min storebror Viktor (18år) + 2 katter (Tarzan & Busen) och 1 hund (Tyson).

På fritiden rider jag

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

HUR GAMMAL ÄR JUST DU SOM LÄSER MIN BLOGG?
 5-10 år
 11-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 Äldre än något här (över 25år)

Länkar

Lämna ett spår efter dig!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards