mikaelaberglund

Alla inlägg under juli 2010

Av Mikaela - 28 juli 2010 15:16

vad tycker ni om bloggen ? :)

vet att det ser svart och tråkigt ut men det är det jag vill veta om  det ändå ser snyggt  ut (y)


nu ska ebba få fixa sin blogg oxå.. <3


men jag ska hem snart :(

Av Mikaela - 27 juli 2010 22:25

.... och vi ska snart gå och lägga oss, men innan det blir det ett antal kakor och skratt m.m (y)


tog massa kort förut , på oss :D hhaaha


  


lovar att det inte va den bästa xd inte för det fanns så många somm blev bra, men tog en xd


lånade ebbas sjal och jag har bikini , det är den som syns, inte bh :p

aja, blir nog inte nått mer inlägg ikväll... så godnatt :*


  


ni fick en bild till xd 

Av Mikaela - 27 juli 2010 14:28

ah, rubriken säger ju det mesta, men nu är jag hos ebba rodhelind :*

jag ska sova över här  tills imån, och vi ska ha superkul   baka och sånt (y)


men nu orkar jag inte berätta allt som har hänt sen sist men lite iaf :D

t

  • oki ville inte hoppa på öland ¨å vi kollade upp honom och han va halt i både kota/knä båda fram, behandling- vila 3 veckor , återbesök , "bara" vänster kota kvar, behandling-en vecka vila , sen igång..
  • börjes cup ca 3 veckor efter igångsättning.. resultaten va sådär, och han va dampig på framhoppning osv.    men det va kul! :D
  • bellas läger, gick bra i hoppningen , ganska bra i dressyren... carina tömkörde han en dag och det blev en show:) hahah
  • superhelgen- mkt regn och resultaten va både och på fre-lör, men på söndagen va jag nolla och kom 2:a  i LB :D ebba vann :* grattis till oss ! WIIHOOO

vi har oxå fått en kattunge i stallet - meya fast blev mojje :D skitsööööt, kort kommer nåndag , finns annars på min facebook (y)


men nu måste jag vara lite social mot ebba :D hahahh


en söt bild på allan <3

  

Presentation


Bilden: www.fotohenke.se

Jag heter Mikaela och är 15 år .

Jag går alltså i 8:an på Södermöreskolan.

Jag bor hemma i ett hus med mamma , pappa och min storebror Viktor (18år) + 2 katter (Tarzan & Busen) och 1 hund (Tyson).

På fritiden rider jag

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

HUR GAMMAL ÄR JUST DU SOM LÄSER MIN BLOGG?
 5-10 år
 11-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 Äldre än något här (över 25år)

Länkar

Lämna ett spår efter dig!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards