mikaelaberglund

Alla inlägg under maj 2010

Av Mikaela - 4 maj 2010 17:04

föörrlåååt (a)

men har inte orkat gå ner hit... blir bättre när jag får en egen data (a)

och jag orkar inte heller nu att skriva om vad som hänt..

nu struntar vi i det och kör på... xd


jag har massor av saker som jag säljer (hästprylar & ryttarutrustning/saker) såsom:

  • sporrar, 20 mm
  • skrittäcke, 125 cm, lite litet åt c-ponny
  • stigbyglar
  • nosludd, ljusblått och rosa
  • repgrimma
  • bett, tvådelat med silikon(?)
  • luva, full, ngt stor för c-ponny (se bild under)
  • fleecetäcke, 125 cm, rosa och svart.
  • höga transportskydd, full, lilarutiga, m. förstärkning vid hoven.
  • graman, använt till c-ponny, "normala" knäppen (inte snabbknäppen)
  • flughuva, vit, cob tror jag
  • schabrak, full, rosa
  • schabrak, ponny/cob, rutigt
  • EVENT senskydd, stl: S (haft till c-ponny) , repiga på insidan men ej söndriga!)
  • martingal, ponny/full (vet inte exakt men haft till c-ponny)
  • hjälm, stl: 55, "brun" (blekt av solen)
  • hjälm, stl: 60-61, blå (sammet) släppt lite vid skärmen
  • ridbyxa, typ gröna, stl:164, ej slitna!
  • ridbyxa, stl:38, beigha/bruna, nästan nya!
  • ridbyxa, "dra på" byxa, stl: 170, tygförstärkning vid knäna.
  • "kavajfodral", kan vikas, upphängningsbar, nästan ny!

bilder kommer om så önskas!

allt i bra skick (endel saker nästan nytt) och billigt!!

hör av er till mej (0763182300) om frågor och pris!


  

bild på luvan iaf ( och oki :*)

 

nu ska jag iaf äta, jag är typ sjuk oxå -vart sen i lördags typ... men ska till skolan imån tror jag!


puuss

Presentation


Bilden: www.fotohenke.se

Jag heter Mikaela och är 15 år .

Jag går alltså i 8:an på Södermöreskolan.

Jag bor hemma i ett hus med mamma , pappa och min storebror Viktor (18år) + 2 katter (Tarzan & Busen) och 1 hund (Tyson).

På fritiden rider jag

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

HUR GAMMAL ÄR JUST DU SOM LÄSER MIN BLOGG?
 5-10 år
 11-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 Äldre än något här (över 25år)

Länkar

Lämna ett spår efter dig!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards