mikaelaberglund

Alla inlägg under april 2011

Av Mikaela - 29 april 2011 20:02

 Som rubriken lyder så kan jag bara hoppas , och om det inträffar så blir det naaaajs :DD

Av Mikaela - 29 april 2011 19:51

Nu har jag fixat bloggen lite igen, vad tycker ni ? :)


Hade velat ha en vårblomma eller ngt, men har inga fina, dom är suddiga oså .. 



Iaf så har Ebba o jag vart sen i onsdags, då kom hon hit och igår åkte vi till henna och jag kom hem idag- mkt roligt ! :D


Har fortfarande ingen ork/lust till att blogga men nu får ni lite uppdatering iallafall .. :)


Tävlade i söndags - ute i första och nolla i andra och tror jag ligger delad 2a eller ngt i Mountin Horse stilhoppningen , om jag fattat det rätt xd hhaha , men det är ju kul :))








 







 







 




De två i mitten är tagna av Josefin Kling och dom andra står det på :)  

Av Mikaela - 27 april 2011 21:39

Vi sitter i sängen o kollar påDagens man och jag bloggar ifrån hennes iPhone , där av lite lustig skrivning xd aja hej då :D

Av Mikaela - 22 april 2011 18:04

Har ingen lust att blogga idag heller så jag skriver bara kortfattat ..




Vaknade och åt frulle. Åkte sen till kyrkan vid 11 och det va slut vid 12 nånting.. 


Hem och red och fixade i stallet. Sen kom farfar hit vid 3 och då åt vi påskmat och ah så ;)


Nu sitter jag o gör ingenting, :)


Och eftersom jag inte orkar skriva ngt så får ni inte dom bilderna som jag har heller :( har några bilder på g..

..

Av Mikaela - 21 april 2011 18:39





Jag orkar inte blogga idag kände jag.. Men jag lever ! :)


Ska snart till kyrkan oxå, så det blir ingen mer data ikväll ..

Av Mikaela - 20 april 2011 13:18

    Från i söndags när jag va i skogen med Filip o Hampus.




 




 




Oki o Bina idag. 






























Av Mikaela - 20 april 2011 10:30








BIG BROTHER !


Har varit hemma ett tag, men började titta på BB :)


Snart kommer bilderna , när BB är slut ! :D


Av Mikaela - 20 april 2011 10:27

Har bloggen blivit bättre med t.ex bilder o.s.v ? :)
Ja, du har bra med bilder och bra text!     0 %
Nej, du har fortfarande för lite bilder.     0 %
Ja, bra bilder, men du måste skriva längre/bättre text!     0 %
Nej, INGET har blivit bättre.     0 %
Jag tycker ngt annat än det som står här. (skriv det i gästboken eller som en kommentar!)     0 %
 

Totalt har 0 personer röstat.
Omröstningen startade 2011-04-20 10:26


0 personer ska bli många hoppas jag ?! :) Så jag vet vad jag ska göra bättre eller om det är bra som det är..
 
 
 
 

Presentation


Bilden: www.fotohenke.se

Jag heter Mikaela och är 15 år .

Jag går alltså i 8:an på Södermöreskolan.

Jag bor hemma i ett hus med mamma , pappa och min storebror Viktor (18år) + 2 katter (Tarzan & Busen) och 1 hund (Tyson).

På fritiden rider jag

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

HUR GAMMAL ÄR JUST DU SOM LÄSER MIN BLOGG?
 5-10 år
 11-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 Äldre än något här (över 25år)

Länkar

Lämna ett spår efter dig!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards