mikaelaberglund

Alla inlägg under september 2010

Av Mikaela - 20 september 2010 10:10

får väl svara iaf, men det va inte många som frågade !!!! :(


om jag ska ha frågestund får ni fråga massor!


men tack till er som frågade, kul! :D

-------------------------------------------------------------------------------------------------


här kommer svaren:

av bodil:

vilken häst/ponny du har ridit är:  busigast? lydigast? starkast? snällast? roligast?

svar: svårt faktiskt...

busigast: kanske är det memme med sina bocksprång när jag va mindre ? vet inte xd ni kankse tänkte att jag skulle skriva oki , men nejj, han är bara dum/olydig när han håller på!!

lydigast: det va nog ändå siri, vad jag kommer ihåg... eller oki är ju lydig ibland och så...

starkast: oki i skogen ibland och daili oxå ;), men annars kanske ngn ifrån evas stall;)

snällast: oki   när han är snäll ;D hah , daili oxå    och malou   :D

roligast: alla möjliga, oki är rolig, dellan va rolig , malou va rolig och nästan* alla hästar, tycker jag, är roliga på sitt sätt, ( * : finns givetvis undantag xd )

va lite svårt att komma på men lite iaf :)

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------


av majsan:

vad väljer du av - att vinna tingsryds meetinget nästa år med oki eller  att träffa landslagsryttarna backstage på någon fjuttig tävling ???

 

svar: hmm... om jag måste välja så väljer jag nog eller det beror på- om landslagsryttarna ska bara träffa mej och typ hjälpa mej och prata om det o det, så kankse jag väljer det men om dom bara är där och jag ser dom och typ får autograf så väljer jag att vinna meetinget nästa år ;) så det beror på ! :D

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------


av gabbi:

vill du har en stor häst elr en d-ponny?

 

svar: jadu.. det vet jag inte riktigt själv än :) vill ha kvar ponnytiden men då måste det vara MAXAD d-ponny och ah , vet inte än ! :)

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------


det va alla frågor :(


aja, idag är jag hemma ifrån skolan, igen känns det som ...

men är förkyld och hängig , ibland får jag ont i öronen oxå - äroninflammation ?

och jaf har förbannat ont i ryggen oxå!



igår va evelina o jag ute på en lååååååång ridtur :)


det blev upp till eva o dom i folkehyltan och sen fikade vi där och red sesan hem igen , då stannade vi oxå till hos majsan ;p och sen vidare hem och lite bus på ridbanan:D men inte så länge. sen skrittade vi av dom "lillarundan" i skogen :)

vi red iväg vid ca 10 och kom in i stallet vid ca 4 halv 5 tror jag ;D och jag va i stallet från 9 till 18 xd hästarna va superduktiga och dom tyckte det va kul ;p


nu gör jag ingenting, orkar inte...



hejdåå




Av Mikaela - 16 september 2010 14:43

tror vi kör en FRÅGESTUND igen!


fråga VAD som helst, va inte blyga ! ;)


NI frågar som en kommentar på detta inlägget!

JAG svarar (på söndag kväll) som i ett inlägg!

 

fr.o.m: NU - söndag kväll !

Av Mikaela - 16 september 2010 14:21

hejhej :)


idag blev det ingen skola för min del ... förkyldningen är värre och ah är sjuk..

det innebär att det inte blir ngn ridning heller :(


vet inte riktigt vad jag ska skriva nu så tror inte jag skriver mer :D


hejdåååå!

Av Mikaela - 12 september 2010 15:16

hej igen! :D men jag hinner inte nu när skolan börjat eller orkar inte ta den tiden att gå ner och sätta mej vid datan , men nu är den på viktors rum så dt blir kankse lite oftare nu ;)


inget spec har hänt iaf ..


idag tävlade jag i långasjö !


LC: nolla o 4a:) backade liiite men ändå bättre än förut.

LB: nolla grunden och ett stopp i omhopp. :) den rundan hade jag bättre galopp men ändå , nja vet inte, han va egentligen ganska seg idag och sådär eller lxm ingen galopp, men det har varit mkt tävlingar nu, kankse därför? :) nu är det ingen på ngn vecka  :)

majsan o mormor  va med i dag med , det va kul ! pappa oxå men han är ju ganska ofta med nu , men det va kul det med ! :D


viktor och mamma är i mönsterås på fotboll, pappa håller på i trädgården, tar in allt o så, så han följde inte med på fotbollen .. och jag sitter här :)

kankse ska lura pappa till att åka o köpa ngn god mat ? ;) typ pizza, som man gör själv... muumms!


 ont i halsen har jag med :(

 aja, hejdå! :D


Presentation


Bilden: www.fotohenke.se

Jag heter Mikaela och är 15 år .

Jag går alltså i 8:an på Södermöreskolan.

Jag bor hemma i ett hus med mamma , pappa och min storebror Viktor (18år) + 2 katter (Tarzan & Busen) och 1 hund (Tyson).

På fritiden rider jag

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

HUR GAMMAL ÄR JUST DU SOM LÄSER MIN BLOGG?
 5-10 år
 11-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 Äldre än något här (över 25år)

Länkar

Lämna ett spår efter dig!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards