mikaelaberglund

Alla inlägg under december 2010

Av Mikaela - 31 december 2010 12:59

Ebba har varit här sen i onsdags , och hon åkte hem idag :)
Vi har haft jättekul, och ridit osådär, tom tolkat med Oki! :D haha<3
Ikväll ska vi iväg o titta på raketer i Kalmar , Johanna ska med då, sen ska hon va här hela kvällen :) Men vi gör inget speciellt, vi ska äta gott o sen raketer vid 00:00 då, :)
Nu har jag gjort stallet, och sen har jag inte gjort ngnting ... 
På måndag är det kurs för Bella! Roliiigt :D
GOTT NYTT ÅR PÅ ER!
Jag har tänkt lite på det där med att alla säger "nytt år med nya möjligheter" och att nu börjar det om och man kan göra det bättre o.s.v , men så känner inte jag ? 
Jag menar , livet fortsätter ju, det är bara en siffra som ändras och att man blir äldre.. Om man har problem 2010, t.ex att man mår dåligt eller dålig ekonomi eller ngt sånt, det fortsätter ju även att det har blivit 2011 ist för 2010..
Men självklart kan man ha lite smått, som t.ex jag har bestämt att jag ska skriva dagbok om vad jag gör varje dag osådär, men det är ju en annan sak , eller att man ska börja träna eller ngt ...
Men det blir ju ändå inget fötbättring på livet väl ? Så känner jag iaf, jag kan ha "fel" men det här är det jag känner :)

Av Mikaela - 27 december 2010 18:08

...som nördar bilspel ;) hahah


Iaf så har vi inte gjort ngt speciellt, varit i stallet o fixat, fikat o pratat :)

Och nu så spelar dom bilspel då ... haha dom är ju bäst asså !

Sen ska vi se film, tror vi skulle se "Låt den rätta komma in" eller ngt sånt ?

Blir nog jättebra !


Nu orkar jag inte blogga mer, o det får ni stå ut med .. Ni är dåliga på att kommentera, och ja, jag vet , jag är inte bäst på att skriva just för tillfället heller, men precis- Om ni kommenterar så blir det roligare att blogga!




Hejdå och ha det bra !


  

BILD I REPRIS!

Av Mikaela - 25 december 2010 18:52


NÅGRA av julklapparna,

och sen en bild på mej, oki och godiset  :D





 


 

överkast/pläd till min säng, rosa täcke till oki, o sen en tröja till mej ;)


 

varma ridvantar &mössa!


 


 



 



 


     

Av Mikaela - 25 december 2010 18:31

Hejsan:D



Nu ska jag försöka ta tag i bloggandet igen!


Iaf så har julen varit jättemysig , och ni kanske får bilder på vad jag fick, om några dagar ! ;) haha


Idag har vi inte gjort ngnting, jag har ridit bara . Det gick väl bra xd Red ju inte så länge :)

Ah , jag kan inte skriva så mkt mer idag, utan ni får hoppas att jag återkommer imån ! :D


kika in här (a) 

Av Mikaela - 20 december 2010 08:31


nu är jag tillbaka och jag orkar inte skriva om vad som har hänt...


men oki har gått lite på halvfart osådär nu ett tag :) men har är jättefin nu , tycker jag !


och nu sitter jag i skolan och får blogga :)


  

Av Mikaela - 11 december 2010 20:43


ja jag har inte bloggat , jag vet..

men jag lever iaf , har ingen större lust att blogga nu heller ..




haha hejdå :p

Av Mikaela - 7 december 2010 15:30


*tidsinställt inlägg*




Japp, som det står, ni sitter jag snart på bussen, eller jag har precis slutat :) när jag kommer hem har jag ingen tid till att blogga tyvärr, för då blir det PLUGG till tusen (prov imån med) och sen träning :D 


Så jag kommer inte blogga idag sen ;)



Av Mikaela - 7 december 2010 06:45


Nu har jag vaknat o stigit upp, och jag hinner t.o.m blogga ! :o 


Sitter o äter frukost nu, eller yoghurt, kan inte äta så mkt mer, för det gör ju ont i tänderna sen dom spände o bytte o höll på igår ... 


Haha , tänkte att ni kunde få tips på yoghurt xd För den jag äter är nämligen as god ! :D


    


Oj, ingen stor bild, men här ser ni lite iaf :)  Den det är är " Krämig yoghurt med ljuvliga jordgubbar" eller ngt xd


Ska äta upp sen göra mig i ordning till skolan ... orkar inte, matteprov idag med-.-


hejdå , ha en bra dag !

Presentation


Bilden: www.fotohenke.se

Jag heter Mikaela och är 15 år .

Jag går alltså i 8:an på Södermöreskolan.

Jag bor hemma i ett hus med mamma , pappa och min storebror Viktor (18år) + 2 katter (Tarzan & Busen) och 1 hund (Tyson).

På fritiden rider jag

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

HUR GAMMAL ÄR JUST DU SOM LÄSER MIN BLOGG?
 5-10 år
 11-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 Äldre än något här (över 25år)

Länkar

Lämna ett spår efter dig!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards