mikaelaberglund

Alla inlägg den 5 december 2010

Av Mikaela - 5 december 2010 20:31

men jag har inte orkat/haft tid eller haft lust att blogga ...:( men så äre :D


lite snabbt om veckan :


tisdag: skola. sen blev träningen inställd ! för att det va typ bara jag som skulle dit, någon till tror jag, men de andra ville inte åka för vädret...


onsdag: skola


torsdag: skola. sen dressyrträning-på Night Star ! :) gick bra .


fredag: skola. skulle ha åkt till emma , men gjorde inte det sen.. 


lördag : stallet o stan med familjen, tror inte det va ngt mer ;) sen på kvällen så sov ia, tove o jag över ! :) roligt hade vi :D <3


söndag: träning på udden, bara emma o jag som kom ;) eller emma har ju hästen där men iaf xd träningen gick super :D hoppade normalhögt lydnad sen höjde vi upp lite :)  oki va jättefin i framridningen, allra helst i början, sen fattadehan nog att han skulle hoppa sen ;) hhaha , då blev han lite piggare oså :)

vid hoppningen gick det jättebra, eller han va typ överpigg mot hindrerna, o drog iväg oså xd men på rätt sätt ändå ;)

fastnade på vägen hem eller på udden :p så vi fick hjälp av en traktor :D hahah


hemma o har inte gjort ngnting direkt ...

förresten så har jag bytt tv nu :D till viktors gamla- han har tagit upp den som stod i källaren:)  stooor skillnad kan jag ju säga :)



aja, har ingen vidare lust att blogga nu heller  :(


så hejdå... :)




    

Presentation


Bilden: www.fotohenke.se

Jag heter Mikaela och är 15 år .

Jag går alltså i 8:an på Södermöreskolan.

Jag bor hemma i ett hus med mamma , pappa och min storebror Viktor (18år) + 2 katter (Tarzan & Busen) och 1 hund (Tyson).

På fritiden rider jag

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

HUR GAMMAL ÄR JUST DU SOM LÄSER MIN BLOGG?
 5-10 år
 11-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 Äldre än något här (över 25år)

Länkar

Lämna ett spår efter dig!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards