mikaelaberglund

Alla inlägg under oktober 2010

Av Mikaela - 31 oktober 2010 19:06

som jag skrev så red jag oki idag på morgonen , o det gick bra ! :) red på ridbanan o körde jobb, men ändå lite slappt då mamma o bina kom efter en stund :D


och sen stack vi till nybro o skulle köpa lite som jag ska ha med mej till konfan imån..


sen vidare till eva o då byggde vi hubertushinder ! :D det va kul men vi va ganska några...


efter det har jag bara packat , mamma har hjälpt mej oxå :) ska ju på konfaläger imån..

ska va där till onsdag :)

vi ska till söderköping, långt ju :o haha

men vet inte riktigt om det ska bli kul eller inte ? xd kommer nog ha kul hoppas jag :p


nu ska jag snart duscha sen inget speciellt :)



hejdåå ! ses nog inte på ganska länge, om jag inte bloggar på onsdag kväll men tror inte det då inte bloggningen går först ;) haha

för på torsdag sticker jag o oki till udden !! :DD och ska va där till lördag /söndag :p oki ska på på udden o jag hos ebba! :D suuuperkul ju <3

lääängtar ...

 

aja hejdå igen ! :D



Av Mikaela - 31 oktober 2010 09:15

www.ebbarodhelind.bloggplatsen.se


besök hennes blogg och kommentera!


bbara för att hon är braaa :D <3



  

Av Mikaela - 31 oktober 2010 09:10

godmorgon!!


idag vaknade jag typ vid halv 8 , egentligen halv 8 då ;)

och sen åt jag frulle :)


nu ska mamma o jag ner till stallet o rida och mocka osådär :)


sen ska vi bygga hubertushinder!


det va lite kort om dagen såhär lågnt , skriver nog mer ikväll ;)

Av Mikaela - 30 oktober 2010 19:14

  

<3

  


du är underbar !

Av Mikaela - 30 oktober 2010 19:02

jag har nyss ätit detta :D


  


liten bild tydligen xd

Av Mikaela - 30 oktober 2010 17:06

hejsan igen


funderar på att gå ner till stallet o pyssla med oki :)


men samtidigt är jag trött oså, men äh jag får se :D


det va det jag ville säga ;) hahah

Av Mikaela - 30 oktober 2010 15:51

Hiss:


helt klart The Studio ! :D det va hur kul som helst, och vi hade väldigt kul tillsammans med ju ;)


Diss:


en viss person  tror jag allt 



inget roligt hiss & diss men ngt iaf !

Av Mikaela - 30 oktober 2010 15:44

idag vaknade jag typ kvart över 9 ;o hahah jag va trööött :) men sen åt jag frukost och gick sen ner till stallet o red med moa , det gick bra! :)


sen har jag inte gjort nånting, ätit är typ det ända ;p


tror vi skulle ha vaniljglass o mixade jordgubbar med maränger osådär sen ! :D iiihihiii gott (a)


smsa !


  

Presentation


Bilden: www.fotohenke.se

Jag heter Mikaela och är 15 år .

Jag går alltså i 8:an på Södermöreskolan.

Jag bor hemma i ett hus med mamma , pappa och min storebror Viktor (18år) + 2 katter (Tarzan & Busen) och 1 hund (Tyson).

På fritiden rider jag

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

HUR GAMMAL ÄR JUST DU SOM LÄSER MIN BLOGG?
 5-10 år
 11-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 Äldre än något här (över 25år)

Länkar

Lämna ett spår efter dig!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards