mikaelaberglund

Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Mikaela - 15 oktober 2010 14:46

har kommit hem från skolan nu och ska alldeles strax till stallet!

mathilda ska cykla med när jag rider, sen efter det, kommer efterlängtade bella till stallet !! :D <3 hon har varit i kreta, så ska bli jättekul att träffa henne igen, känns som evigheter ;(

efter stallet blir det nog inte så mkt, slapp framför tv med familjen oså :)


fick en kommentar , vad jag skulle skriva om o lite så-jättebra! :) även hon skrev att jag kunde berätta om okis o min tid och sen jag började rida , så det blir nog i helgen om inte viktor tar med sej datan till en kompis eller ngt -.- och sen hiss & diss , och ddet kan jag ju göra ! :) ska jag skriva efter veckan, vad som va hiss & diss, eller när jag känner för det ? :) jag tycker  nog efter veckan ..

eller kanske efter jag gjort ngt ? :) typ tävlat, skolan eller ngt ? ;)


aja , nu ska jag nog byta om och gå ner till stallet ! <3



kommentera på, hörrni, superkul äre :*



  

Av Mikaela - 15 oktober 2010 14:42

hejj, hann inte blogga igår om träning eftersom jag satt o pluggade typ hela kvällen efter det på provet (som vi hade idag) -.-

men träningen gick iaf bra, eller asså oki o jag gör framsteg, han går ju lxm inte riktigt "rätt" alla gånger ;) men det är därför vi började träna dressyr-för vi behöver det!

oki förstår lxm inte riktigt vad man menar och för att säga det blir han lite studsig /kickig osåsär, men nu säger han inte ifrån alls lika mkt, så vi kämpar på ! :)


övar vidare på att han ska ta skänkeln på rätt sätt och ja ALLT egentligen :)



Presentation


Bilden: www.fotohenke.se

Jag heter Mikaela och är 15 år .

Jag går alltså i 8:an på Södermöreskolan.

Jag bor hemma i ett hus med mamma , pappa och min storebror Viktor (18år) + 2 katter (Tarzan & Busen) och 1 hund (Tyson).

På fritiden rider jag

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

HUR GAMMAL ÄR JUST DU SOM LÄSER MIN BLOGG?
 5-10 år
 11-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 Äldre än något här (över 25år)

Länkar

Lämna ett spår efter dig!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards