mikaelaberglund

Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Mikaela - 13 oktober 2010 07:10

idag är det onsdag och jag ska till skolan idag ... är inte direkt frisk men kan inte vara hemma huuur länge som helst. ;) 

och som ni ser så hann jag t.o.m blogga på morgonen ! ;o men idag gick jag mned en gång upp och gjorde det jag skulle, och då hinner jag, jag brukar typ ligga kvar i sängen till halv 8 nästan ibland xd  hhha


igår åkte jag på träningen iaf, eftersom jag skulle gå idag så :)


det va markarbetsövning och det va en riktigt rolig och nyttig övning!!

och det gick det jättebra!!! :D är supernöjd (L)

han va fin när vi red fram tyckte jag , och inget stopp eller trams på hela träningen + att han va lydig när vi skulle sakta av mellan hindrerna osv! :D


idag då blir det skolan -.- vi skulle typ till moskogen eller ngt på förmiddagen ? vet inte riktigt vad det är , xd sen är det skola , och jag kommer hem halv 5 ! seeegt, asså snart kommer det va kolsvart redan när jag kommer hem :( aja pannlampa på!

efter skolan så blir det ridning, tror det blir lite "lull"ridning i skogen :) imån är det dressyrträning :)


åh vill inte till skolan.... onsdagar är såå seeega, när vi inte har hästinriktning förstås ;) för då går vi till lunch sen åker vi men det har vi bara varannan vecka :o  o idag är det inte det o då är dom seeeeeeegaaaaaa ;)


okej nu skriver jag för skrivandes skull känner jag xd hahh

men igår förrestyen innan vi åkte så gjorde jag lite till på rummet, och nu tror jag fasen att det är 95% klart iaf ;)

jag gör lxm inget speciellt, utan jag bara tömmer ut lådor och sånt för där har jag egentligen bara skit! så jag kan lägga i vettiga saker osådär :)


aja nu ska jag nog gå och lägga i böckerna i väskan och sen gå till bussen, kallt är det oxå ! :( uschhh, men tycker ändå det är fiint med höst, iaf nu när löven är fiina! :D haha


ha en bra dag!

Presentation


Bilden: www.fotohenke.se

Jag heter Mikaela och är 15 år .

Jag går alltså i 8:an på Södermöreskolan.

Jag bor hemma i ett hus med mamma , pappa och min storebror Viktor (18år) + 2 katter (Tarzan & Busen) och 1 hund (Tyson).

På fritiden rider jag

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

HUR GAMMAL ÄR JUST DU SOM LÄSER MIN BLOGG?
 5-10 år
 11-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 Äldre än något här (över 25år)

Länkar

Lämna ett spår efter dig!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards