mikaelaberglund

Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av Mikaela - 8 oktober 2010 15:03

fredag idag o ruskigt skönt med helg, men däremot inte lika kul att jag  raderade allt jag hade skrivit !!!!! eller jag klippte ut det för jag skulle kolla en sak, men när jag skulle klistra in det, så kom det bara slutet av ett ord- "arna"   -.- seeeegt....


men igår iaf så stressade jag på eftermiddagen xd kom hem halv 3 och till halv 6 skulle jag hinna komma ner till stallet-mocka o fixa allt-rida-hem o byta om½! stressigt? JA! men jag hann! :)

då skulle jag iaf på konfasak i ljungbygholm, och där pratade dom och sen bad vi i kyrkan o sånt, kom hem ca 9 ...


idag va skolan sådär...

matteprov oxå... gick nog skapligt, eller iaf så är jag nog Godkänd ;)

o nu ska jag typ rida o sen blir det slapp, eller nä ska nog börja på lite läxor -.- har 2 inlämingsuppg. tills på tisdag och matteläxa tills på måndag för jag gjorde inte den tills idag, pga provet ;) aja det går säkert bra! ;D


imån så blir det att rida, sen lite marknad och sen till kyrkan vid 13.30 (tror jag det va) :) ska öva på att va ministrant eller ngt.

söndag blir det KM uppe hos eva . jag ska hoppa 90 cm och sen klassen-80cm, för mej :)


tror jag fick med nästan allt igen ...


ha dt bra, och kommentera!


saknar bella, som är i kreta...:(   

Presentation


Bilden: www.fotohenke.se

Jag heter Mikaela och är 15 år .

Jag går alltså i 8:an på Södermöreskolan.

Jag bor hemma i ett hus med mamma , pappa och min storebror Viktor (18år) + 2 katter (Tarzan & Busen) och 1 hund (Tyson).

På fritiden rider jag

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

HUR GAMMAL ÄR JUST DU SOM LÄSER MIN BLOGG?
 5-10 år
 11-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 Äldre än något här (över 25år)

Länkar

Lämna ett spår efter dig!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards