mikaelaberglund

Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av Mikaela - 11 oktober 2010 17:45

...så gjorde jag inte nånting direkt :)

sen nu har jag fixat rummet lite, bytt lakan osådär, men blev typ andfådd utav det ... -.- haha

ingen skola imån heller, orkar inte, har lxm inte blivit ngt bättre under dagen ..


sen åt jag o nu sitter jag här, ska snart duscha! måste sen göra klart matten och titta lite till om aboriginernas konst -.- seegt , för det finns typ inget om just konsten :o men inte bara jag som har problem med det , både ia o gh hade det :D haha


oki får nog vila idag .. :(


och nu sitter viktor bredvid o vill ha datan ! :( ungdommar nu för tiden ;) hahahahahah


hejdåå!" <3

Av Mikaela - 11 oktober 2010 14:52

hur tycker ni att jag ska göra med min blogg, alltså designen? :)

 

vill ni att jag ska skriva om mej själv o mitt liv i ett långt inlägg?

 

vill ni att jag ska skriva om oki och mej i ett lågnt inlägg?

 

vill ni att jag ska fråga er frågor, typ "frågor till er läsare" eller ngt sånt?

 

 

 

 

 

nu måste ni bli lite mer aktiva, och kommentera så att jag skriver lite mer kanske, och det kommer bli bättre tror jag när jag får flytta in datan på mitt rum , som jag får göra ganska snart.. :) inte gör att jag skriver för eran skull på det viset, men det är klart mkt roligarte om man får kommentarer, och tips på hur ni vill att jag ska skriva :) hitta på ngt? :)har gett er lite exempel ovan, typ 2 xd

 

tack

Av Mikaela - 11 oktober 2010 14:30

90cm:

1m:

Av Mikaela - 11 oktober 2010 13:05

nu har jag gjort 2 pizzatoast, som är klara nu !! :O måste springa xd hejdå!


mikaela älskar toast (a)

Av Mikaela - 11 oktober 2010 11:01

hade ju(som jag skrev i fredags) 2 inlämningsuppg. tills imån ... och en är jag klar med men har en kvar och fattar ingenting? eller jo jag fattar ju att vi ska skriva om det , och vi har fått 6 "frågor" som hjälp ellet lxm , man ska ju svara på dom i texten eller så, men jag hittar ingenting på nätet!!!

det står bara om allt som jag inte ska ha, typ hur dom levde osånt, jag ska ha detta:

  • hur känner man igen deras målningar?
  • vart har man funnit deras målningar och hur gammla är de?
  • vad menas med "dot painting"?
  • vilka färger använde man mest?
  • vilka motiv är vanliga inom "dot paintnng"?
  • vad brukar ofta målningarna handla om?

hjälp tack...

Av Mikaela - 11 oktober 2010 09:50

hej igen!

det blev ingen mer bloggning i helgen, viktor va hos kompis med den :( höhö

och jar är såklart sjuk igen!!! förkyld osåsär...


ska berätta lite om helgen iaf:


Lördag: jag va först på marknaden o sen vidare till kyrkan, efter kyrkan så följde johanna med mej hem :) sen fixade vi i stallet.. sen åkte mamma, jag o johanna upp till eva o dom för att bygga banan till KM:et ! det va kul o gick bra! :)

johanna sov hos mej sen , hade söta jordgubbsmasker på ansiktet sen ;) hahh <3

  

söt bild på mej (host) :D


söndag: KM:et isdg då och först hoppade jag 90cm o sen hoppade jag KM:et som för c-ponny är 80 cm :)


90cm: nolla o en finfin runda, oki va pigg oså, ville hoppa, men lite spänd osådär, hoppade o studsade innan oså, men skit samma :D

80cm: nolla igrunden sen nolla i omhopp. oxå! :D <3 bra rundor här oxå!


skulle vart i kyrkan sen , men va helt slut , va juy förkyld redan igår...


vet inte vad jag ska skriva just nu, men ni får faktiskt kommentera lite mer!! ni har5 ju inte ens kommenterat på vad jag ska skriva, typ ngt "speciellt" inlägg? :(

  

sööötis oki ! :*

aja hejdååå (L)

Presentation


Bilden: www.fotohenke.se

Jag heter Mikaela och är 15 år .

Jag går alltså i 8:an på Södermöreskolan.

Jag bor hemma i ett hus med mamma , pappa och min storebror Viktor (18år) + 2 katter (Tarzan & Busen) och 1 hund (Tyson).

På fritiden rider jag

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

HUR GAMMAL ÄR JUST DU SOM LÄSER MIN BLOGG?
 5-10 år
 11-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 Äldre än något här (över 25år)

Länkar

Lämna ett spår efter dig!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards