mikaelaberglund

Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Mikaela - 14 oktober 2010 15:00

nu är jag tbx hemma efter att ha tagit in oki och bina :) det gick bra xd hihi , vilket underbart väder det är!   


nu äter jag lite yoggie  och kikar runt lite, måste snart byta om och gå ner o borsta osåsär:)

är typ fortfarande mätt sen idag xd hade hemkunskap innan maten så det blev dubbla luncher :D hahah


förresten, har ngn smakat o'boy med daim? :)

vi har köpt den och först tyckte jag den smakade underligt, men nu tycker jag att den är ganska ok ! pröva den vetja'!

 


Av Mikaela - 14 oktober 2010 14:36

hejsan

har precis kommeit hem från skolan, som faktiskt va ganska seg idag eller både och ;)

och kuul att man skulle ta skolfoto idag, för jag va sjuk när dom andra tog det ;o utan förvarning lxm ? och lite typiskt va det oxå, för jag brukar typ alltid ha mascara iaf , idag hade jag typ ingenting, orkade inte göra ngt på morgonen o satte bara upp håret lite slarvigt och allt sånt .... så dåligt att dom inte sa till tycker jag  :(


iaf så ska jag cykla ner o ta in hästarna, sen hem o äta, och om jag hiunner så kankse jag blogga mer. för sen bär det av mot dressyrträning på udden! :D

hoppas det går ännu bättre än förra gången , för då går det ju frammåt o då betyder ju det lite att han fattar lite vad han ska göra :) förra gången så sa han ju lxm inte ifrån alls lika mkt och det gick bättre än första gången (y)

det är bara att kämpa på ! och jag har lite jag själv måste öva på! :)


ah , nu måste jag iaf ner till stallet ! :)


hörs kanske sen då :)

Presentation


Bilden: www.fotohenke.se

Jag heter Mikaela och är 15 år .

Jag går alltså i 8:an på Södermöreskolan.

Jag bor hemma i ett hus med mamma , pappa och min storebror Viktor (18år) + 2 katter (Tarzan & Busen) och 1 hund (Tyson).

På fritiden rider jag

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

HUR GAMMAL ÄR JUST DU SOM LÄSER MIN BLOGG?
 5-10 år
 11-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 Äldre än något här (över 25år)

Länkar

Lämna ett spår efter dig!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards