mikaelaberglund

Alla inlägg den 28 oktober 2010

Av Mikaela - 28 oktober 2010 15:18

träningen i tisdags gick bra tycker jag :) eller han va lite "jag skiter i vad du säger , jag vill bara hoppa" men ändå så skötte han sej bra ;) hihi han lysnade så men ah :D


igår va skolan seg...

men sen efetr skolan red jag oki o det gick ...hmm... bra, han va fin men samtidigt va han stel i vänster hals/mungipa , eller hur man nu ska säga;p lxm när jag skulle göra hallt/ta förhållning eller ngt så va han "hårdare " i den sidan, och på volten så blev han lite seg i den sidan eller så ;) (red alltså på ridbanan) men får se hur han är idag !

sen efter det så åkte vi till citygross för att handla !


japp, skolan idag då , va ju typ ganska slapp egentligen :)

och nu ska jag till stallet o rida , sen hem byta om igen för att åka iväg på konfa -.-

haha ;)


imån blir det skola o sen rida (om jag hinner), och sen ska bella, ebba, mamma o jag va fotomodeller! :D hihi


ah nu måååste jag gå :o


ses ngngång ;)


Presentation


Bilden: www.fotohenke.se

Jag heter Mikaela och är 15 år .

Jag går alltså i 8:an på Södermöreskolan.

Jag bor hemma i ett hus med mamma , pappa och min storebror Viktor (18år) + 2 katter (Tarzan & Busen) och 1 hund (Tyson).

På fritiden rider jag

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

HUR GAMMAL ÄR JUST DU SOM LÄSER MIN BLOGG?
 5-10 år
 11-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 Äldre än något här (över 25år)

Länkar

Lämna ett spår efter dig!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards