mikaelaberglund

Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av Mikaela - 16 oktober 2010 20:28

nu ska jag nog sova snart, fast ska ner till stallet först ...


godnatt bloggen ! ses kanske imån, om jag hinner :)



Av Mikaela - 16 oktober 2010 20:09

tänkte jag skulle köra lite Hiss & Diss över denna veckan :)



Hiss:

det är nog faktiskt tisdagens träning-då jag kände att "nu har det nog verkligen lossnat", ssen jag hoppade msvb bana för nåra träningar sen, så har det typ bara lossnat xd klubbisar har gått super, träningar har gått jäättebra, la höjder utan störee problem lxm, det har ju varit lite sisådär ibland :) och om det inte har varit högt (som det absolut inte alltid måste va ) så har det kännts "lätt", rätt galopp och ja jag kan sitta väldigt länge o skriva men det känns som om " ngn dragit ur proppen efter allt slit" bara "sådär" på ngt sätt, helt plötsligt satt galoppen där, och jag red frammåt o inte bakåt =oki hoppar! sen är ju inte detta säkert att det håller i sej, det är ju lxm inte hbara för att det känns så nu så kan det inte gå dåligt, absolut inte, men det känns underbart just nu! och jag väntar så otroligt mkt till tingsryd- just för att se om det håller på tävling osådär oxå :D

ah nu har jag iaf skrivit ett lång brev eller nått -.- hahah


Diss:

hmm... lite svårare , men det måste nog va att jag aldrig blir frisk! denna veckan va jag hemma 2 dagar och är inte 100 än. och dessuton har jag varit mer eller mindre förkyld sen dm:et i gislaved ;o



godkänd Hiss&Diss ? :p

Av Mikaela - 16 oktober 2010 20:03

nu fick jag låna datan av viktor ;)

o alla gäster har åkt hem för nåra timmar sen :) god mat oså vare ;)


men förlåt men jag orkar faktiskt inte skriva mer ingående vad vi gjorde i fredags oså, men vi hade riktigt kul o dom är underbara!


idag blev det inte ridning ! :( hann ju inte förut o sen nu när gästerna åkt hem ( gäster o gäster men mormor morfar o farfar xd) så kände jag "nä han kan vila idag" , o ah;)


imån blir det kalmar (div.2) sen hem o rida!! :)


puss på er :*

Av Mikaela - 16 oktober 2010 16:06

hejsan

har inte blivit mkt med uppdatering men viktor har haft kompis här och haft datorerna, och även nu, men nu äter dom xd


nu kommer jag bara berätta vad jag gjort, så skriver jag mer ingående nån annan gång ;)


fredag: skolan... och sen hem o rida , sen kom bella till stallet o ia, tove, mathilda o jag välkomnade henne hem! <3


lördag: firade pappa lite på morgonen, sen va det konfa läsning 10-13 -.- men det va väl helt ok ;) nu är mormor, morfar o farfar här och vi har precis ätin o sen blir det tårta o lite ;) rida sen efter det :)


det va bara lite snabbt, men antar att jag kan sitta vid datan ngn gång mer idag ;)


hejdå ;*

Presentation


Bilden: www.fotohenke.se

Jag heter Mikaela och är 15 år .

Jag går alltså i 8:an på Södermöreskolan.

Jag bor hemma i ett hus med mamma , pappa och min storebror Viktor (18år) + 2 katter (Tarzan & Busen) och 1 hund (Tyson).

På fritiden rider jag

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

HUR GAMMAL ÄR JUST DU SOM LÄSER MIN BLOGG?
 5-10 år
 11-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 Äldre än något här (över 25år)

Länkar

Lämna ett spår efter dig!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards