mikaelaberglund

Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av Mikaela - 25 oktober 2010 19:53

idag va det skoola , va ngt trött ;)


sen efter skolan så övade jag på spanskan, sen skoddes oki !


efter det skrittade jag han i samhället men sofia o ia som tog bina oxå! :D jättekul , och så pratade vi massor :*

oki o bina tyckte det va jättekul :)


nu ska jag snart titta på tv sen sova :)


tänkte ha Hiss & Diss, men orkar inte det nu känner jag :)


  

Av Mikaela - 25 oktober 2010 19:41

som sagt så åkte jag iväg till tingsryd, runt 4 på fredagen :)


skulle tävla lördag (LB,LB) & söndagen (LB) och sova/va i en stuga i urshult tillsammans med alva,jenny,emmy,sofi och mamma ! :)


jag va lite spänd (på rätt sätt) för att jag kände att jag ville/hoppades på att oki skulle va så fin som han varit nu, även på tävling-och det va han!  


Lördagen:


LB: oki va jättefin på framhoppningen har jag för mej? xd hahha nä men han va fin alla dagar så ..:)

inne på banan gick det super! hoppade 1-8 och kom då alltså till omhoppning- shiiet :o haha länge sen jö ;) sen hoppade jag 9an och 10an och tog snäv sväng efter 10an eller vad man ska säga men sen mot 11an så blev det lite fel helt enkelt så ett stopp, men på det igen och hoppade det o fortsatte banan ut :D inget ute i resultatet här inte ;) hihi - äntligen!


LB: jättebra runda och NOLLA ! :D hahah och dessuton 12a så fick en liten tygbit med hem oxå ;)


Söndag:


LB: oki va jättefin men tyvärr fick vi ett riv på 6an :( men så fin han va! :D:D



åhhh, helgen har varit underbar!! tävlingen har ju gått helt suveränt-nu har det nog vänt ;) och så kul som jag haft! :*

oki har skött sej runt om oxå-såsom stall, framriding osv :)


Av Mikaela - 25 oktober 2010 19:36

ja, som sagt så har jag inte bloggat sen långt tillbaka xd hha nä men typ en vecka ...


måndag: inget speciellt .

tisdag: träning o det gick superbra!!

onsdag: inget direkt tror jag ?

torsdag: dressyrträning- gick sådär xd oki va lite stel o stretig :)

fredag : hem o packa och åkte sedan till tingsryd!! :)

lördag: tingsryd

söndag:tingsryd


kommer om tävlingen i tingsryp i nästa inlägg ! :)


det va väl lite snabbt om den veckan ! ;)



Av Mikaela - 25 oktober 2010 08:49

hej, vi har it-media i skolan nu och då får vi hålla på med våra bloggar ;)


och jag vet att jag inte har skrivit på jättelänge men jag gör det när jag kommer hem sen ... :D


  

Presentation


Bilden: www.fotohenke.se

Jag heter Mikaela och är 15 år .

Jag går alltså i 8:an på Södermöreskolan.

Jag bor hemma i ett hus med mamma , pappa och min storebror Viktor (18år) + 2 katter (Tarzan & Busen) och 1 hund (Tyson).

På fritiden rider jag

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

HUR GAMMAL ÄR JUST DU SOM LÄSER MIN BLOGG?
 5-10 år
 11-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 Äldre än något här (över 25år)

Länkar

Lämna ett spår efter dig!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards