mikaelaberglund

Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Mikaela - 12 oktober 2010 16:03

nu kom vi dit igen, då jag är dåååålig på datorer ;)

kan ngn vänlig själ hjälpa mej med youtube??


jag vill ha music till mina vidoeklipp, men hur gör man då? den enda musiken jag kan få är typ den när man går in på audioswap eller nått så finns det musik, men känner inte igen en enda!

hur får jag den musik jag själv vill ha till videoklippet? :)

snälla hjälp mej ngn! :*


  

oki<3

Av Mikaela - 12 oktober 2010 15:11

nu har jag nyss ätit mat :) gott vare-kycklingfilé. klyftpotatis och grönpepparsås (tror jag det va ) :D


och jag har nog blivit färdig med aboriginernas konst , vet ju egentligen inte riktigt hur hon vill att jag ska skriva det ? jag har iaf skrivit det i punkter med ah, skit samma xd


hahhaha , farfar tyson ! ;p <3  

Av Mikaela - 12 oktober 2010 13:32

nu har jag fortsatt att städa lite på rummet .

jag fick ngt ryck att städa, även i gamla hyllor, vill få det mer glest eller vad man ska säga, jag har/hade massor av skit rent ut sagt som jag bara la upp här o där, så för ngn dag sen började jag lite smått, och är typ klar faktiskt :) +att jag snart ska få denna datan på mitt rum , så då vill jag ha det lite bättre/uppstädat xd äsch nu lämnar vi det ämnet, tror det är bara jag som fattar iaf , jag snor ju bara in mej i orden hela tiden ! hahah


men det tråkiga va att jag blev typ trött av det xd satt typ bara på stolen o tittade i papper och Nej det ska inte slängas/Ja det ska längas och slängde det , aja så kan det gå (y)


nu ska jag iaf jobba vidare på aboriginernas konst (kan inte ens stava till det ), hittar ju absolut ingenting ! ;(


hejdå ! :*



ska jag ha den ist ? som "toppbilden".. :)  

Av Mikaela - 12 oktober 2010 12:01

nu är den klar!! :D är faktiskt nöjjd :D


eller vad tycker ni? :)

Av Mikaela - 12 oktober 2010 10:41

nu ska jag nog klä på mej och gå ut på trädgården (det tror jag att jag orkar ;)) och ta lite kort på löven och sådär :) så ska jag försöka fixa bloggen redan idag, om det vill sej ! :D



 

 

 

hoppas det blir så nu! :D

Av Mikaela - 12 oktober 2010 09:51

nu är det så att jag suuuger på datorer så jag kan inte sätta ihop detta, sådär snyggt, så det får bli en bild för sej , men ah xd


det är dom sakerna jag har, det är bara schabraket jag vill ha :(


            




har allt utom schabraket :) och dt vill jag ha!! :D

skulle vara snyggt eftersom all min utrustning är svart , även sadeln o tränset är svart ! :)


Av Mikaela - 12 oktober 2010 09:36

hejsan !

först vill jag säga tack till dom som kommenterat igår tror jag det va va? ;) och speciellt ebba som skrev 2, och i gästboken oxå! :* och alva skrev en fråga ! :*

jag blir jäätteglad över det:D

och ebba ville att jag skulle fixa designen till lite mer höstigt, och kanske skriva om hur jag började rida oså, och självklart ska jag försöka fixa designen, har jag inte ens tänkt på att ja kan göra den höstig, nu är det ju perfekt årstid, alla löv är i fina höstfärger! och "hästresa" kan jag oxå skriva om! tack belleb! :*


aja iaf, så är jag hemma idag med... har faktiskt ondare/lustigare i halsen idag än igår... och förkyld osåsär -.-


idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, typ datan, som vanligt ... :)


ah, jag skriver nog snart igen :) kanske ska testa att klippa ihop en liten outfit som jag vill ha? eller kankse börja lite smårr på designen ? ;) vi får se !


puss på er  


förresten, vill ni ha mer bilder? ska jag sätta in en bild i varje inlägg, även fast ni sett den förut oså? :)

nu får ni en iaf :*

 

  

en söt på ebba och mej, bara för att jag vill va med henne snart , jag saknar henne, hon är en riktigt bra vän tycker jag!



Presentation


Bilden: www.fotohenke.se

Jag heter Mikaela och är 15 år .

Jag går alltså i 8:an på Södermöreskolan.

Jag bor hemma i ett hus med mamma , pappa och min storebror Viktor (18år) + 2 katter (Tarzan & Busen) och 1 hund (Tyson).

På fritiden rider jag

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

HUR GAMMAL ÄR JUST DU SOM LÄSER MIN BLOGG?
 5-10 år
 11-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 Äldre än något här (över 25år)

Länkar

Lämna ett spår efter dig!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards