mikaelaberglund

Alla inlägg under oktober 2010

Av Mikaela - 5 oktober 2010 16:21

nu har jag fixat gästbok, och där vill jag gärna att du skriver varje gång du är här inne, bara ngt kort! då blir jag jätteglad! :D hihi



Av Mikaela - 5 oktober 2010 15:31

idag kom emma o daniel hit vi åt o sen gjorde emma o jag kladdkaka ;) mådde lite smådåligt just då men sen tog jag en tablett till o nu mår jag lite bättre!


blir nog iaf träning ikväll... vill ju träna!!


ah o ni får kommentera juuu!!!






<3

Av Mikaela - 5 oktober 2010 09:48

orkar inte göra ng, det visste ni inte om mej, sak ;)

ahahahha



men en liten kommentar tävling:


  • kommentera om vad jag ska skriva om- t.ex frågestund igen, ett jätteinlägg om mej med bilder oså, ah asså i fattar ngt såntdär "speciellt" inlägg!
  • till alla ni som kommenterar , jag skriver sen vilka det va och länkar till eran blogg! (inte för jag har jättemånga besökare men ändå;))
  • skriv gärna namn!! hellst helt namn- mikaela berglund.

skriv så mkt ni kommer på!! :D

Av Mikaela - 5 oktober 2010 09:39

  

köpingsvik med bella <3

jag ;)

mojje <3

oki <3


bilder i repris , men skit samma :)        

& kommentera mkt gärna !

...

Av Mikaela - 5 oktober 2010 08:46

förlåt för den väldigt dåliga uppdateringen!!


orkar ju inte berätta allt men tänkte iaf berätta om klubbhoppningen i lördags på udden! :D


90cm: framhoppningen kändes helt normal :) sen inne på banan så gick det väldigt bra, kändes lxm tom ganska "lätt" faktiskt, asså höjden för min hjärna oså, och sen att oki va såå villig till att hoppa    1an - 2an blev lite knas på avståndet där men han hoppade :) och den nollade jag :D (1-8 va det)


1m: hoppade oxå 1m som va typ debut ngn annan stans än hemma o träning, nästan ;) börjescup, men räknar inte den ;) hihi

och 1an-2an blev helt rätt, och 3an (vattenmatta) oxå, sen kom jag in i min bubblaa -.- till 4an, mer ser tydligt på filmen hur jag bhara lägger ner all ridning i hela världen och bara tar i honom , så han, lydig som han är, stannar ;) men sen på det igen o inget problem och fortsätter bra banan ut! :D tycker nästan 1m:arn va bättre än 90, tror jag :D


sen började vi tänka lite och vi kom på att det va ju ett tag sen jag nollade en 90 oxå xd alltså den kändes lxm sådär "ah men den va en uppvärmning asså inte , åh jag vet inte hur jag ska förklara, men den kändes lätt fast inte sådär åsså ah nu får ni fatta bäst ni vill annars kommer jag virra in mej xd haha

och jag är så sjukt nöjd över 1m, för jag menar på träning har jag ju haft lite stopp osådär, men asså detta va ju såå solklart mitt fel o hela banan gick så bra, va lxm inte direkt "knackigt" utan det bara flöt o han tyckte det va kuul att hoppa :D

ah herregud nu har jag ändå virrat in mej, men jag är expert på det!!!! -.- hahah vill gärna förklara allllttttt!


idag är jag iaf sjuuk , igen ! :(

tränuing ikväll, tror jag åker iaf... fårse, kommer iaf gå till skolan imån , vare sej kroppen vill eller inte!


tänkte köra lite " den ni inte visste om mej" sen? :)  endel saker kommer ni säkert veta redan men iaf (a)


aja , älskar oki doki :* och mojje älskling är fööör söööt nu :D måste ta lite nya bilder på oki, bina, mojje o maja, tyson o min katter här hemma och liva upp bloggen men , har ingen bild på denna datan ... :)



bara för att få ngn bild xd


  

Presentation


Bilden: www.fotohenke.se

Jag heter Mikaela och är 15 år .

Jag går alltså i 8:an på Södermöreskolan.

Jag bor hemma i ett hus med mamma , pappa och min storebror Viktor (18år) + 2 katter (Tarzan & Busen) och 1 hund (Tyson).

På fritiden rider jag

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

HUR GAMMAL ÄR JUST DU SOM LÄSER MIN BLOGG?
 5-10 år
 11-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 Äldre än något här (över 25år)

Länkar

Lämna ett spår efter dig!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards