mikaelaberglund

Alla inlägg den 1 april 2011

Av Mikaela - 1 april 2011 21:08




I know you are somewhere out there
Somewhere far away..
I want you back, I want you back
My neighbours think I'm crazy, but they don't understand
You are all I have, you are all I have..


Av Mikaela - 1 april 2011 20:48

Kom hem ungefär vid 8 från Kalmar ! Har varit o bowlat med Emma K, Emma A, Ebba R , Elin K och jag :D 

Det var riktigt kul , jag har ju aldrig bowlat förut !? :o


Men iallfall, först va jag ganska bra sen vet jag inte .. ;) Fick iaf typ 3 strikes, och ah hahah !

 Kul vare iaf !



Tack till er ! <3





När jag kom hem fortsatte jag att blinga min hjälm o nu blev den klar ! Jättenöjd faktiskt :)

Sen blingade jag även mina stävlar, runt märket eller så :) Ska blinga typ 3 st på martingalen ..

Nu blir det datan en stund sen sova. Känner att jag vill göra ngt imån - förutom att rida o va i stallet. Kanske att ngn vill leka med mej ? (a)



Haha , nu kommer några bra bilder xd



      Elin :)


  Ebba:)



  Emma A



  Emma K



NU bilder på blingandet :












 

Av Mikaela - 1 april 2011 15:09

Det va riktigt segt att gå upp till skolan idag, och det kändes som om det va måndag, bara för att vi va lediga igår.. 


Men som tur va kom jag upp o kom iväg till skolan ;) En seg dag blev det, men jag klarade mej o nu är jag hemma :D

Har bara suttit här o sen väntar stallet, tror Oki får vila idag men jag ska ta in dom :)


Ikväll hoppas jag att det blir skojsigheter med några tjejor! Är inte riktigt klart än, men snart :D



Im¨n är det nog inget speciellt som händer? Inte vad jag vet nu iallfall.

Men då blir det nog en härlig stalldag!



Inget långt inlägg, men bättre än inget, hörs snart!







 

Presentation


Bilden: www.fotohenke.se

Jag heter Mikaela och är 15 år .

Jag går alltså i 8:an på Södermöreskolan.

Jag bor hemma i ett hus med mamma , pappa och min storebror Viktor (18år) + 2 katter (Tarzan & Busen) och 1 hund (Tyson).

På fritiden rider jag

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

HUR GAMMAL ÄR JUST DU SOM LÄSER MIN BLOGG?
 5-10 år
 11-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 Äldre än något här (över 25år)

Länkar

Lämna ett spår efter dig!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards