mikaelaberglund

Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Mikaela - 18 februari 2011 13:46

Ja jag får verkligen allt det där.....!

Sitta inne och är sjuk, sen ser man att det är fint väder ute, vill bara springa ut o ta kort o massor- känna sig fri!

Sånnahär dagar längtar jag extra mycket till sommaren, den där friheten..

Springa ner till stallet o göra ngt, rida och ha hela dagen på sig.

Träffa kompisar och att det inte blir mörkt förräns typ 11 .!!


Friheten att bara vara, göra vad man vill ...





Av Mikaela - 18 februari 2011 11:06


  • Om mig
  • Mina föräldrar
  • Mina syskon
  • Mina drömmar
  • Min bästa vän
  • Ett ögonblick
  • Barndomsminne 
  • Min förebild
  • Vad är kärlek?
  • Mitt favoritminne
  • Mina vänner
  • Det här upprör mig
  • Det här får mig att må bättre
  • Mina rädslor
  • Min favoritplats
  • Det här saknar jag

MINA FÖRÄLDRAR:

Vart ska man börja ? Mina föräldrar är helt amazing! Dom ställer upp för mig. Och dessutom så är det ju dom som mer eller mindre betalar allt på min ponny- och det är ju ganska mkt pengar. 

Mamma ställer ju upp och mockar i veckorna och ibland på helgerna oxå, för att jag inte hinner. 

Jag tycker jag har bra .. vad heter det?, kontakt? nää.. asså jag kan prata med dom och så xd kommer inte på vad det heter .. men hoppas ni fattar .

Behöver inte skriva så mkt mer- dom ställer upp i alla lägen, och gör så att jag kan hålla på med det jag älskar! 


gammal bild på mig och pappa, har ingen på mamma xd ( som e bra iaf :p)  

 


JAG ÄLSKAR ER!


Av Mikaela - 18 februari 2011 10:54

Godmorgon ! 


Jag kände mig likadan idag när jag vaknade - lite ont i halsen, snorig och så ..

Idag blir det nog samma som igår, sova, tv tittande oså. Kul , jag vet ;)


Har inget att skriva mer , men tror det kommer ett inlägg sen om "mina föräldrar" från punkterna - så håll utkik ! :)




Presentation


Bilden: www.fotohenke.se

Jag heter Mikaela och är 15 år .

Jag går alltså i 8:an på Södermöreskolan.

Jag bor hemma i ett hus med mamma , pappa och min storebror Viktor (18år) + 2 katter (Tarzan & Busen) och 1 hund (Tyson).

På fritiden rider jag

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

HUR GAMMAL ÄR JUST DU SOM LÄSER MIN BLOGG?
 5-10 år
 11-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 Äldre än något här (över 25år)

Länkar

Lämna ett spår efter dig!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards