mikaelaberglund

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Mikaela - 6 februari 2011 21:02

Emma o jag skrittade dom i samhället, eller Emma gick med Bina o jag red Oki !


Gick bra o det va mkt mysigt . Red i ca 40-50 min kanske? vet inte riktigt..


 

<3 

Av Mikaela - 6 februari 2011 20:53

Vaknade ca halv 9 o gick upp o år frukost och satt o pratade med mamma länge.. Nästan lite väl länge.. ;) Skulle iväg till Majsan o va på barnkalas , Måns fyllde ju år ! :)

Det va kul , barn är lättroade alltså ! haha


Sen hem o ner till stallet o mockade o sopade, sen kom mamma o viktor (pappa va ju på sm) o hämtade mig och vi åkte upp till mormor och åt middag , hon fyller ju år imån tror jag xd 

Vi va där ett tag (Daniel o Emma va där oxå) , åkte sen hem och jag gick till stallet o fixade klart, Emma kom strax efter o vi gick ut o skrittade Oki o Bina, Emma gick med Bina o jag red Oki. 

Va mysigt o vi pratade mkt om allt   


Stressade hem o skulle ner till gymmet med Mathilda, men denna gång hade vi inte bokat tid, o självklart va det några som hade gjort det precis den tiden så det va bara att gå hem igen !


Nu har jag bara tittat på tv.. Skola imån, är inte speciellt glad över det ;) Men det går nog bra , har man underbara vänner så har man !


  

Presentation


Bilden: www.fotohenke.se

Jag heter Mikaela och är 15 år .

Jag går alltså i 8:an på Södermöreskolan.

Jag bor hemma i ett hus med mamma , pappa och min storebror Viktor (18år) + 2 katter (Tarzan & Busen) och 1 hund (Tyson).

På fritiden rider jag

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

HUR GAMMAL ÄR JUST DU SOM LÄSER MIN BLOGG?
 5-10 år
 11-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 Äldre än något här (över 25år)

Länkar

Lämna ett spår efter dig!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards