mikaelaberglund

Alla inlägg den 29 juni 2011

Av Mikaela - 29 juni 2011 21:33

Nu blev det en sån rubrik, jag hade ingen aning om vad jag skulle skriva så då blev det klockslaget ..



Hemma från stallet för typ 30 min sen ! Började först med att packaOkis Mat, eller lite utav det . Sen började jag tvätta all utrustning till han och även mina stövlar- det va ett tag sen sist då .. Lät det torka och började smörja !

Gjorde lite små saker hela tiden, tvättade skydd (men myggorna bet upp mej), ja fix fix fix... :))


Nu har jag packat min väska, endel av det .. OCh ska nu bara sitta vid datan , skriv gärna till mej på facebook eller något :))


Det kaaanske blir uppdatering på morgonen imån .. :)


Ni har inte ställt några frågor?! GÖr ddeeet!


MEn annars är statistiken as bra nu, eller ah som jag skrivit förut- för min lilla blogg iaf ;) Det blir iaf mycket roligare att blogga då! Fortsätt så, och även kommentera, så kan jag nästan lova att jag blir mer bloggsugen o kommer skriva mycket mer (eller typ så som jag gör, men jämnare lxm..)


Skriv gärna tips om hur jag ska få bloggen ännu roligare oxå!

Av Mikaela - 29 juni 2011 18:32

Sköt ju fram allt, då vi mest badade, sen fixade vi lite o sen badade o.s.v ..;) MEn nu har jag precis ätit, o innan det red jag . Bara en liten runda i skogen barbacka. Dock va han spänd , pigg o allt så, men hade det vanliga bettet, och pftast bli han sån då..


Blir bara en snabbbloggning nu, ska ner till stallet o fixa allt typ xd mocka ode, tvätta all utrustning, om jag orkar/hinner ska jag smörja med annars gör jag det imån, sen småfix .. ;) 

Bloggar sen ..:)


    

Av Mikaela - 29 juni 2011 13:10

Haha, Bella smygfotade mig när vi sov på höskullen , för gaaanska länge sen xd haha måste vara nått år sen iaf ? :)


Sötis.. verkligen :D


 

Av Mikaela - 29 juni 2011 12:17

Hade kunnat länka till annonsen på blocket, men den har inte riktigt kommit upp än..


Men en rosa Nikon Coolpix

8.0megapixels

Vi har både filmat o tagit kort med den.

Minneskort o batteri finns, och får med laddningssladd.


Fråga om ni vill veta mer!


Pris: 600 kr


   


Tror att jag tagit alla dessa med denna kamera :





 




 




 




 




 





   



Hör av er på kommentar eller minmalou@hotmail.com

Av Mikaela - 29 juni 2011 12:12

Haha, har inte packat sådär värst mycket xd mormor kom o skulle fika , o sen la vi oss vid poolen , och nu kom jag nyss in  efter att ha torkat ..;) Men nu tror jag vi måste igång :D



   Gammal bild, då vi nu bytt eller kanske inte riktigt är klara med staketet på överkanten, eller det som är "randigt" ;) Och har inte det parasollet längre heller,..

Av Mikaela - 29 juni 2011 08:54

Godmorgon !


Idag består dagen mest utav att packa , tills imån . Ska även fixa stallet, och skritta/lulla Oki en runda, i skogen tror jag :)

Nu sitter mamma och pratar i telefon , men sen ska vi fortsätta skriva lista vad vi ska ha med oss till imån eller vad vi ska packa oså alltså !

Tittar även på filmsnuttar från igår ..:)


Det är mycket att packa och tänka på- småsaker som man inte tänker på att man måste ha med sej direkt, men måste ha det för att man lxm bor borta oså ..;) Men börjes affären finns ju nära så det finns ju saker ifall vi glömt ! :D


Om vi inte håller på att packa o tvätta o allt tills i mitt på natten så skriver jag ett inlägg senare oxå:)



FRÅGA PÅ OM NI VILL ATT JAG SKA SVARA I ETT INLÄGG I HELGEN !


http://mikaelaberglund.bloggplatsen.se/2011/06/28/5705630-1931/


Där har ni inlägget där jag skrev det om.. FRÅGA PÅ- vad som helst !



 

Eller vill ni se lite "speciella" bilder ?? :) Sånna som jag inte lagt ut innan ..xd

Presentation


Bilden: www.fotohenke.se

Jag heter Mikaela och är 15 år .

Jag går alltså i 8:an på Södermöreskolan.

Jag bor hemma i ett hus med mamma , pappa och min storebror Viktor (18år) + 2 katter (Tarzan & Busen) och 1 hund (Tyson).

På fritiden rider jag

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

HUR GAMMAL ÄR JUST DU SOM LÄSER MIN BLOGG?
 5-10 år
 11-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 Äldre än något här (över 25år)

Länkar

Lämna ett spår efter dig!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards