mikaelaberglund

Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Mikaela - 8 juni 2011 20:57

Nu har jag varit i stallet o gjort lite av det jag skulle göra i stallet imån på morgonen,, så har egentligen bara mockningen kvar, eller jo sopa oxå, och hälla i vattnet i spannen, men det e ju förberett :)

Men ska ändå gå upp typ vid 5, lite segt faktiskt ;) 


Bara för jag läste Ebbas blogg förut så ska jag baka rice krispies någon gång bland de närmsta dagarna ! :D hahah (hon hade bakat de )


Vill ni ha recept på dom? ;D



Ebba's blogg kommer ni till HÄÄÄÄÄÄR! 


Nu ska jag nog allt sova så jag orkar upp imån :) 






Av Mikaela - 8 juni 2011 19:06

Lustig skoldag idag ..

Först svenska som vi har i typ 2 h men då hade vi prov, med en fråga xd Och sen tittade vi på en "film" och sen fick vi sluta typ 30min tidigare, rast ganska länge o då hade vi historia, fick tillbaka provet och är inte nöjd med det.. Gick igenom det och sen slutade vi. Sen hade vi religion men tittade på en asäcklig film :o Mat och sen filmen igen.  Dags för engelska, film igen xd Sista lektionen hade vi inriktning o idag va det " film", typ hur hjärnan styrs när vi ser reklam eller alltså varför vi vill köpa det eller ngt, lyssnade inte så noga .. ;) Mycket film, eller ah typ bara film .. 



Kom hem vid halv 5, och då åt jag . Sen gick jag ner till stallet, mamma va redan där ! 

Och vi lastade på Oki o körde mot kliniken . Kom dito böjde odedär då , han är frisk!! 

Skritt en vecka o sen igång ..:)


Nu ska jag iaf äta eller något , eller vet inte, men är hungrig igen xd



Imån ska mamma, pappa, viktor, mormor o morfar till Stockholm på min kusins student, så då har jag mycket att stå i :p


* Gå upp runt 5 och ner till stallet , släppa ut o mocka o allt!

* Hem igen och gå ut med Tyson. 

* Duscha o sen det vanliga innan skolan.

* Skolan..

* Hem & då är Tove o Ia med mej hem hoppas jag, då ska vi äta.

* Cykla till mormor o gå ut med hennes hund o ge mat

* Cykla hem igen och gå ut med vår hund, ge katter mat o.s.v

* Sen något annat ;)


Låter inte så mycket kanske , men ändå lite xd Har säkert glömt något ändå.. 



 

Mojjsee :*

Presentation


Bilden: www.fotohenke.se

Jag heter Mikaela och är 15 år .

Jag går alltså i 8:an på Södermöreskolan.

Jag bor hemma i ett hus med mamma , pappa och min storebror Viktor (18år) + 2 katter (Tarzan & Busen) och 1 hund (Tyson).

På fritiden rider jag

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

HUR GAMMAL ÄR JUST DU SOM LÄSER MIN BLOGG?
 5-10 år
 11-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 Äldre än något här (över 25år)

Länkar

Lämna ett spår efter dig!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards