mikaelaberglund

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av Mikaela - 7 juni 2011 21:04

Kommit hem från stallet nu :) O fyf*n vad varmt det va, eller alltså klibbigt :o t.om i stallet där det brukar va svalare än ute oså... Myggorna va som galna oxå! Hoppas som hittar ut ur stallet genom myggnäten så hästarba slipper dom !

Men detta betyder väl att det kommer åska när som eller inatt -.- 


Nu sitter jag på rummet o ha fläkten bakom mej o har tvn vriden så jag ser fotbollen :D 

Datan, Tvn på samtidigt när jag borde plugga .. Hmmm.. Det får jag ta sen ;)

Det står 4-0 till sverige nu tydligen , jag slog nyss på tvn :D nice!



Imån blire kliniken med Oki , hoppas han e frisk nu! Annars dör jag på riktigt .. 

Så kanske inte så himla bra uppdatering imån förrän på kvällen :)¨

Skulle behöva städa rummet snart oxå, innan jag får panik xd Haha , jag har nga problem med att stöka ner, men jag hatar när det är stökigt runt mej, hahah !


 


Av Mikaela - 7 juni 2011 19:32

Hemma från mormor o morfar nu :) Gjorde inget speciellt där, utan mormor o mamma fixade lite till min kusins student, som dom ska te på torsdag :) Då ska jag va hemma sjäääälv ;o Fast tror att Ia o Tove skulle va med mej (a) 


Nu ska jag till stallet o fixa o ta in the horses :* sen blire tyvärr pluggggg -.-


Fick dessutom reda på idag att jag sänkt mitt betyg i hemkunskap från VG till G , bara på grund utav ett prov som jag då hade glömt att öva lite på och fick dåligt på det.. Men hade tydligen VG i det praktiska men fick då G i betyget, ....


Jaja , nu ska jag nog till stallet iaf , INNAN det kommer åska.. :)

Den kommer nog alldeles strax tro jag- hjäälp :o   


Mina darlingar som får skydda mej på torsdag .. ;) hhhaa





En till darling som jag saknar massoooor!!! :( <3 



Av Mikaela - 7 juni 2011 16:29

Home from the skola nu ! Segt, varmt, dampigt ibland .. Ah blandat :D


Spanskaprovet va kul xd Haha, skrattade åt allt, sen skrattade jag  åt att jag skrattade när vi hade prov lxm ;) 


Hemma nu iallafall .. Är sjukt varmt ;o Ska snart äta, sen vet jag inte, eller jo - stallet och plugga ;) Sen däremot vet jag inte :p


Om jag får tid över kanske jag ska lägga över bilderna .. :)





 

Presentation


Bilden: www.fotohenke.se

Jag heter Mikaela och är 15 år .

Jag går alltså i 8:an på Södermöreskolan.

Jag bor hemma i ett hus med mamma , pappa och min storebror Viktor (18år) + 2 katter (Tarzan & Busen) och 1 hund (Tyson).

På fritiden rider jag

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

HUR GAMMAL ÄR JUST DU SOM LÄSER MIN BLOGG?
 5-10 år
 11-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 Äldre än något här (över 25år)

Länkar

Lämna ett spår efter dig!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards