mikaelaberglund

Alla inlägg den 23 juni 2011

Av Mikaela - 23 juni 2011 23:15

Vad tycker ni om bloggen nu ? :)


 

Av Mikaela - 23 juni 2011 21:30

Ingen ville tydligen inte att jag skulle fortsätta blogga, förutom Ebba och bara för att hon är min underbara vän så fortsätter jag ..


Om ni läser, fast inte orkar kommentera så skulle ni ju kunna länka mej på din blogg iaf ? (ifall du har en)


Aja, gör vad ni vill..

 Just nu sitter jag framför tv:n med datan ;) Är sjukt godissugen, men pappa har ju ätit upp mina rice krispies, så funderar på att blanda ihop lite ägg och socker .. xd hahaah !


Börjar bli förkyld oxå :/


Oki har ju somsagt varit halt, men nu har jag ridit igång han ett tag eller alltså han är igång nu , och vi galopperar oså nu, han har varit riktigt jobbig o dum ,men igår o idag har han varit riktigt fiin ! Finare än innan nästan, men det kan ändras fort xd Imån kan han va "dum" oså igen ..;) Han är lite charmig min pålleee :*


Nu ikväll har han fått va "ponnyridninghäst" åt två barn som bor i cackes sommarstuga,  han är så snäll med sånt !  Det uppskattades av barnen då dom inte va jättetuffa, men tycker det är kul ändå :)


Hej så länge !


 

Tog kort med Ebba som jag varit med i typ 2 dar nu

?

Av Mikaela - 23 juni 2011 12:21


Ska jag fortsätta blogga eller..? 













Sitter hos ebba nu , <3  :D

Presentation


Bilden: www.fotohenke.se

Jag heter Mikaela och är 15 år .

Jag går alltså i 8:an på Södermöreskolan.

Jag bor hemma i ett hus med mamma , pappa och min storebror Viktor (18år) + 2 katter (Tarzan & Busen) och 1 hund (Tyson).

På fritiden rider jag

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

HUR GAMMAL ÄR JUST DU SOM LÄSER MIN BLOGG?
 5-10 år
 11-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 Äldre än något här (över 25år)

Länkar

Lämna ett spår efter dig!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards