mikaelaberglund

Alla inlägg den 26 juni 2011

Av Mikaela - 26 juni 2011 23:11

LÄNKNING :


www.molliejosefina.blogg.se 


Gå in på hennes blogg vetja ! :))









Någon annan som vill blir länkad? Skriv en kommentar och länka mej så länkar jag dej ! :)



Av Mikaela - 26 juni 2011 22:39

Gick till stallet tillslut xd Haha, nä men klockan for iväg tycker jag ? :o


Ia kom till stallet, och vi mockade o fixade :) Sen tog jag in skitgrisen o borstade han :p Sen allt de andra o red sen iväg ! Red till ridbanan igen och körde lite Ökning/minskning/ökning/minskning o.s.v ! Han svarade riktigt bra o va fiin ! Sen kom mamma och vi tog fram galoppbommar, eller två st xd och då tände han till, men tillslut så väntade han på mej oxå ! ;) hahanä , men han skötte sej :)

Red hem igen :)


Svampade han oså sen hem :) Nu har jag inte gjort något speciellt, och ska inte göra heller , hejsvejs!

Av Mikaela - 26 juni 2011 17:58

Tjenixen !¨


Varit hela dagen på travet så därför blev det ingen bloggning tidigare idag :)

Ja, gick upp typ lite innan 10 o duschade oså , sen kom Ia och Helen och mamma och jag åkte med dom in till travet !

Kollade o hade lite damp ibland..;)


Komhem vid ..? ja, jag vet inte exakt  xd Men typ halv 5 kanske ..? Slängde mej i soffan o har inte gjort ett skit, är ganska trött!


Men ska iaf byta om snart o gå ner till stallet, ska mocka odedär och sen rida Oki :)


Vet inte riktigt hur det blir med katten förresten ..:(  Mojje blir typ "ledsen" och "tjurig" oså, och han är ju min lilla kissemisse, har ju följt han sen första dagen, räddat han när han blev trampad o allt. Nu lyssnar han ju när man ropar på han så kommer han som en hund i "galopp" och är kelig o.s.v . Men sen han såg lille kissen har han som sagt blivit tjurig eller ah lyssnar inte, och är "låg" ..Och om jag måste gör jag mej hellre av med lillkissen än att Mojje ska bli "ledsen" :) (anledningen till att jag gör det inom  ", är för att han är ju inte ledsen så eller det vet ju inte jag, men han ser ut så o betersej som de..)

Men vi får väl se..

Eller är det någon som vet- blir katterna så när dom ser kattungar till en början, eller kan det va så att han  blir "ledsen" ? ;) Skriv gärna det isf för jag vill ju inte göra mej av med den lille i onödan ..:)


Nu måste jag sticka till stallet, hörssen !


 

Presentation


Bilden: www.fotohenke.se

Jag heter Mikaela och är 15 år .

Jag går alltså i 8:an på Södermöreskolan.

Jag bor hemma i ett hus med mamma , pappa och min storebror Viktor (18år) + 2 katter (Tarzan & Busen) och 1 hund (Tyson).

På fritiden rider jag

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

HUR GAMMAL ÄR JUST DU SOM LÄSER MIN BLOGG?
 5-10 år
 11-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 Äldre än något här (över 25år)

Länkar

Lämna ett spår efter dig!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards