mikaelaberglund

Alla inlägg den 3 juni 2011

Av Mikaela - 3 juni 2011 11:13

Haha, jo jag fick visst o göra ;)

Nu ska vi in till stan o gå på ngn provsmaka sak vid coop eller ngt xd sen skulle vi grilla o ja :D haha

hej då :p

Av Mikaela - 3 juni 2011 10:41

Sitter ute i solen  och det är redan sjukt varmt :))


Idag har jag ingenting inplanerat.. Både tråkigt o kul  ;) Det är ju bra om man helt plötsligt kommer på något, men det kan bli segt oxå.. 

Ska iaf till stallet, och mocka odedär, men sen vet jag inte.

Ikväll om jag inte gör ngt annat, så tror jag att jag ska fixa lite med pållarna !

Igår va Filip o Hampus o den familjen hos mormorn o morfarn, vilket är ägarna till stallet, och dom är helt tokiga i mej xd Vi ska upp o leka på höskullen, och göra det o det o det ! hahha. Så dom kanske är där idag med ?? Och om dom vill leka så har jag att göra.. ;)


Vi har iaf öppnat upp poolen nu, sköönt !

 

Den bilden är tagen när det inte va såå himla fint väder, och  då ser poolen lite tråkig ut tycker jag :p


Mina vader  eller nä knäveck, gör sjukt ont :/ känns som om jag har typ brännskador...

Nä slut på gnäll, nu ska jag no ta o spela lite Dimond Dash på FB , hha :D

Sen blire stallet baland alla ormar, uuuhhhrg! Va en kopparorm I STALLET i går , och i typ förgår så låg det en snok i början av hagen , bredvid gödselstacken typ... HATAR ORMAR, även fast dom inte är farliga så tycker jag bara dom är sjukt äckliga när dom krälar eller vad dom nu gör xd

Presentation


Bilden: www.fotohenke.se

Jag heter Mikaela och är 15 år .

Jag går alltså i 8:an på Södermöreskolan.

Jag bor hemma i ett hus med mamma , pappa och min storebror Viktor (18år) + 2 katter (Tarzan & Busen) och 1 hund (Tyson).

På fritiden rider jag

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

HUR GAMMAL ÄR JUST DU SOM LÄSER MIN BLOGG?
 5-10 år
 11-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 Äldre än något här (över 25år)

Länkar

Lämna ett spår efter dig!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards