mikaelaberglund

Alla inlägg den 27 juni 2011

.

Av Mikaela - 27 juni 2011 22:55

jävlapisskit...


Av Mikaela - 27 juni 2011 21:47

Oki reds i skogen idag och han va riktigt fin t.o.m i skogen idag :DDD Pigg, men lyssnade o va avspänd!


Gick hem sen och doppade mej i poolen- ruskigt skönt!


Tog busssen vid 6 och åkte till ljungbyholm , där hämtade Bella o hennes mamma mej och sen körde hon oss till matchen :) Hade riktigt kul men Bella där .. xd hahah damp ungar..

Va även kul o kolla:)


Nu ska jag inte göra ngnting, ska snart stänga ner datan, måste sov a..:)

Av Mikaela - 27 juni 2011 13:34

Mojje som liiiten :') haha sötis!


   

Av Mikaela - 27 juni 2011 13:07

Hej :))


Mamma väckte mej idag och frågade om jag skulle med till stan med mormor o mamma.. Nä inte just då, men jag frågade om vi skulleäta kinamat så följde jag med ;) hahah men det skulle vi ju inte.. Men när  mormor kom sen så kommer mamma in osäger att vi kunde göra det hade mormor sagt- snälla mormor! <3

Så då åkte jag med xd Men jag va ganska trött..

Mormor skulle bara fixa några saker, sen åt vi , sen åkte vi inprincip (?) hem :)


Kom hem nyss och vilket underbart väder! Josef kom precis o hämtade sina saker som jag tog hem från tältningen ;) 

Ska ner till stallet och : 

*rida Oki

*mocka odedär

*bada Oki


Men kan inte riktigt bestämma mej om jag ska ta stallet först och sen bada här hemma eller om jag ska doppa mej nu, stallet och sen doppa mej igen xd? 

Ikväll vid 6 tar jag bussen till ljungbyholm där Bella och hennes mamma hämar mej och då åker vi o tittar på  match !:) Där bl.a Bellas kille e med , och mina o hennes vänner oxå är med :) Kuligt kuligt :))


Tror vi nästan ska bada Oki ikväll när jag kommer hem , för om vi gör det nu eller senare annan jag åker så måste han stå inne och det känns lite taskigt när det är så fint väder.. :) För om vi släpper ut han efteråt så blir han lika skitig igen xd haha


Först såhär:


Sen blir det såhär : HAHAHA



    

(inte tagen samtidigt, )

Presentation


Bilden: www.fotohenke.se

Jag heter Mikaela och är 15 år .

Jag går alltså i 8:an på Södermöreskolan.

Jag bor hemma i ett hus med mamma , pappa och min storebror Viktor (18år) + 2 katter (Tarzan & Busen) och 1 hund (Tyson).

På fritiden rider jag

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

HUR GAMMAL ÄR JUST DU SOM LÄSER MIN BLOGG?
 5-10 år
 11-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 Äldre än något här (över 25år)

Länkar

Lämna ett spår efter dig!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards