mikaelaberglund

Alla inlägg under mars 2011

Av Mikaela - 4 mars 2011 19:16

Förlåt för dålig uppdatering, kommer förklara mig sen..





Väckaklockan ringde vid 6 och då va det dags att kliva upp.. Jag hade alla väskor packade o mamma kom hem från jobbet vid typ 7 eller ngt. Vid halv 8 kom Helen och Ia och hämtade oss.

Vi skojade innan att vi inte skulle göra som förra gången vi skulle dit, vi kom lite sent och fick köra i typ 160 till emmaboda i sista sekund- haha det va läskigt !

Men sen börjar hennes bilj*vel att hacka, och sen slutar det att fungera! Jag fick panik kan jag säga... 

Vi skulle runt o hämta Ia's mobil ox, sen upp o hämta Majsan. Men nu får vi ringa till Majsan, som får ta hennes man (om det är det xd) bil, och hämtar oss då, sen MÅSTE vi ju runt o hämta Ia's mobil oxå! 

Åh, jag fick panik alltså...

Iallafall så hann vi faktiskt i tid :o hehe


Vi stiger på tåget o allt flyter på upp till Göteborg.


Väl framme (vid ca 12?) så åkte vi då till scandinavium .


Vi gick in o lämnade väskorna o satte oss på plats. Helt otroligt häftigt är det alltså, varje gång är det lika magiskt !


Satt där uppe o tittade, sen handlade jag även på mässan ;) Åkte sen "hem" till vandrahemmet vi skulle va på. 


Jag sov med Ia, Majsan och Evelina, och ingen är ju lungnare än den andra.. ;) haha

Presentation


Bilden: www.fotohenke.se

Jag heter Mikaela och är 15 år .

Jag går alltså i 8:an på Södermöreskolan.

Jag bor hemma i ett hus med mamma , pappa och min storebror Viktor (18år) + 2 katter (Tarzan & Busen) och 1 hund (Tyson).

På fritiden rider jag

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

HUR GAMMAL ÄR JUST DU SOM LÄSER MIN BLOGG?
 5-10 år
 11-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 Äldre än något här (över 25år)

Länkar

Lämna ett spår efter dig!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards