mikaelaberglund

Alla inlägg den 12 mars 2011

Av Mikaela - 12 mars 2011 20:51

Den kompisen som va här inne o skrev va Ebba :D haah


Kom till hennes blogg HÄÄÄR!

Av Mikaela - 12 mars 2011 20:48


Maria&Emilia

Måndag 7 mars 18:36

Hej
Blev det några röda benskydd?
Vad har Oki för stl



SVAR: Nej , det blev det inte, dom va för små. Dom jag provade va stl. Ponny, så han skulle ju behöva cob/full (vet inte om det finns cob). :)


  

Av Mikaela - 12 mars 2011 20:45

Red då i skogen med Bina som Sofia o Ia höll i ;)

Och idag när jag galopperade o dedära, så va han mkt finare ! 

Kanske blir bättre o bättre nu när vi kan springa mer oså , visst va han pigg oså, men han lyssnade ändå mer ;)

Bina va pigg, hahah !

Av Mikaela - 12 mars 2011 20:43

Vaknade hos Tove idag :) Igår snackade vi massa !


Gick till konfan vid 10 o sen hem från den vid 13 . 

Sen gick jag ner till stallet o Sofia o Ia va oxå med ! :D

Vi fixade i stallet , mockade oså, sen red vi (dom gick med Bina), och sen fikade vi. 


Underbart! <3

Av Mikaela - 12 mars 2011 20:39

Inget speciellt som har hänt.

Skola-hästarna- ah ;)


I tisdags kom jag inte iväg till träningen , har inte bil just nu eller pappa hade den enda vi kunde ha ;)


Oki har ridits o han e pigg o stel , skyller på att vädret har varit som det varit, har lu bara kunnat skritta nästan. Han behöver få galoppera av sig emellanåt o ah .. ;)


Mathilda fyllde år i fredags ! GRATTIS ! :*


Av Mikaela - 12 mars 2011 20:31

wohoo, jag är tillbaka.. 

Kommer skriva väldigt kortfattat, för jag har egentligen inte lust att blogga nu..



Åkte dit vid typ kvart över sju, o när vi kom dit så gick ja banan oså, o gick runt lite ;)


Sen hände en hemsk olycka med en häst- som dom senare fick ta bort .. :(

Usch , mådde dåligt för deras skull..


Iallafall ..


LB: Oki va mkt lugnare än vad jag trodde han skulle va :)

Framridning- ja, helt ok ;) Banan- nolla och 5a, men inte suuuperrunda lxm , men asså den va ju bra men j´han kändes lite "tung i bettet" om man kan säga så xd Men det va lxm bara sånt "finlir" som jag själv kände kanske ;) haha


LB-Lagklass: Nolla, o denna rundan kändes mkt bättre :D 


Laget gick det sådär för, men men ! :)


Förresten- han kunde inte ha skydden så ah det blev inte dom :p


Åkte sen hem o ah :)

Av Mikaela - 12 mars 2011 11:58

Nej, Mikaela har inte dött!

Hon har bara inte tid att blogga!

Idag är hon på konfa igen .. ;))


  


  

Oki doki Y


hejsvejs ! :D


Presentation


Bilden: www.fotohenke.se

Jag heter Mikaela och är 15 år .

Jag går alltså i 8:an på Södermöreskolan.

Jag bor hemma i ett hus med mamma , pappa och min storebror Viktor (18år) + 2 katter (Tarzan & Busen) och 1 hund (Tyson).

På fritiden rider jag

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

HUR GAMMAL ÄR JUST DU SOM LÄSER MIN BLOGG?
 5-10 år
 11-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 Äldre än något här (över 25år)

Länkar

Lämna ett spår efter dig!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards