mikaelaberglund

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Mikaela - 13 mars 2011 18:42

Jag gick ner till stallet o sen tvingade jag dit Ia oxå ;) 

Innan hon kom hann jag mocka o sen när hon kom så släppte vi över Oki o Bina i den andra hagen, som dom aldrig har gått i (vi är ju själva i stallet nu), och det va uppskattat kan jag säga ;) Dom sprng o bockade o hoppade i luften o ah xd 

Vi fixade med lite staket, o sen fixade vi grinden, för den va inte så hel !

Så nu kan dom gå i den hagen med , bara lite mer fix med staketet. ;)


När vi va klara där så gick vi tillbaka o fixade färdigt, hö, vatten, mat o sopa oså :)

När vi va klara där oxå, så gick vi till hagen igen o fixade liite till och sen tog vi kort o tog sen in dom ! :)

Vi borstade dom oså , dom va ju lite skitiga xd 

Hade planerat att rida, men så blev det inte, när som sprang i typ 10-15 min oså, så ah då sket jag i det helt enkelt, vi pysslade med dom lite längre i stället.. 


Nu kommer bilder, o ni får faktiskt se ALLA som vi tog , även fast jag ser lite rolig ut på alla xd ahah


  


nehe, det fick ni inte, för när jag suttit o laddat upp alla, så fanns dom inte sen ?! Och nu ska jag titta på ponnyakuten så ni fick bara ett smakprov.. 



Av Mikaela - 13 mars 2011 12:50

Ja, den va ju inte jättekul och dessutom höll den på i 1h 20 min !? :o 

Aja, jag klarade mig iallafall.  Sen när jag skulle hem då så gick jag hem, det va faktiskt ganska skönt, just då hade jag kunnat gå hur långt som helst !

Så vem vet ? Det kankse blir en liten tur efter stallet ode ? ;) Näe, då är jag säkert trött, hahah !




Nu blir det vidare till stallet o hoppas på att det blir roligare där. Eller det vet jag redan att det kommer bli ! :)


  

Ebba o min pool i somras ! :)

Av Mikaela - 13 mars 2011 10:20

Saknar lille Siri ! :( 


Men tror hon kommer till sommaren igen ! :D



  

Av Mikaela - 13 mars 2011 09:23

Det va ju på sadelkammaren jag skulle visa bilder på oxå ! :) 

Detta kommer i eftermiddag om ja hinner ! :)



Av Mikaela - 13 mars 2011 08:59

Godmorgon ! 


HAr precis ätit frukost, och nu ska jag sitta vid datan en stund, sen blir det kyrkan vid 11 -.- orkar verkligen inte, men har typ gått jättelite xd haha.


Efter kyrkan blir det stallet, fixa o rida :)



Sen om jag inte hittar på ngt annat så kommer nog bilderna från det jag köpte i GTB, och sen va det ngt annat jag lovat med, men det kommer jag inte ihåg (a) Men jag ska kolla upp det jag lovar ! :)


  

Mojje och sommmmaaaarreeeeen ! 

Presentation


Bilden: www.fotohenke.se

Jag heter Mikaela och är 15 år .

Jag går alltså i 8:an på Södermöreskolan.

Jag bor hemma i ett hus med mamma , pappa och min storebror Viktor (18år) + 2 katter (Tarzan & Busen) och 1 hund (Tyson).

På fritiden rider jag

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

HUR GAMMAL ÄR JUST DU SOM LÄSER MIN BLOGG?
 5-10 år
 11-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 Äldre än något här (över 25år)

Länkar

Lämna ett spår efter dig!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards