mikaelaberglund

Alla inlägg under mars 2011

Av Mikaela - 4 mars 2011 19:55

Gick till skolan idag o det va faktiskt kul! Med alla underbara vänner :))


Red även Oki efter skolan, för första gången på typ många dagar :o

Av Mikaela - 4 mars 2011 19:54

Hemma idag med som extra dag ;) 

Av Mikaela - 4 mars 2011 19:53

Hemma från skolan o mådde typ bra , men trött o lustig känsla i magen.

Av Mikaela - 4 mars 2011 19:53

Hemma från skolan o gjorde ingenting..

Av Mikaela - 4 mars 2011 19:51

Kommer korta inlägg om det jag gjort de närmsta dagarna, för jag gör ingenting egentligen..


Idag låg jag mest o sov, helt död..

Av Mikaela - 4 mars 2011 19:45

Emma , som även tog hand om hästarna, gick lite med han :)

Av Mikaela - 4 mars 2011 19:32

Denna dag vaknade jag upp på ett annorlunda sätt... Vaknade vid ca 4 av att jag känner spykänslor, så jag går upp med en gång, o sätter mig vid papperskorgen.

Jo tack , jag måste spy... Sen satt jag där o spydde fram till klockan 7 ungefär, då alla går o äter frukost, men jag satt ju kvar o spydde en stund till.. 

Packade ihop o gick till spårvagnen o då spydde jag inte, men mådde riktigt dåligt.

Satt på tågstationen o då låg jag med huvudet i mammas knä, och innan tåget kom spydde jag en gång.

Sen på tågendå, och lutade mig på mamma oså, mådde riktigt dåligt faktiskt så det va lite jobbigt.. :/


Vi kom tillslut hem , och då gick jag in på toan direkt o satte mig på golvet, kunde inte stå alltså.. spydde iinte men mådde bara dåligt, o sen la jag mig där ine xd sen efter en stund så kom mamma o dom oså, men jag kunde inte gå så Viktor fick bära in mig till min säng, va helt orkeslös. Dom bäddar ner mig o sen får jag lite Proviva blåbär, som jag drack lite ur.

Men jag bara låg i sängen o pulsen va nog skyhög o jag va verkligen dålig, snurrade i hela huvudet o allt :/


Sen sov jag hela kvällen..


Men det har varit sjukt kul iallafall o vilket underbart gäng vi är xd Och ia är världens trögaste, så är det bara! Haha


Träffade även Ebba på mässan o va lite med henne :))




BILDERNA PÅ DET JAG KÖPTE KOMMER EVENTUELLT IMÅN! JAG ORKADE INTE TA KORT NU..


Så det va därför jag inte har skrivit för jag har varit dålig hela veckan nästan...


Av Mikaela - 4 mars 2011 19:29

Vaknade o gick upp, ganska tidigt, och så åt vi frulle!


Åkte sen till scandinavium igen då, och även denna dag tittade på på själva hoppningen o showen, sen handlade vi på mässan ;)


Hade riktigt kul med alla o ah.. :D


Inget mer o säga :)

Presentation


Bilden: www.fotohenke.se

Jag heter Mikaela och är 15 år .

Jag går alltså i 8:an på Södermöreskolan.

Jag bor hemma i ett hus med mamma , pappa och min storebror Viktor (18år) + 2 katter (Tarzan & Busen) och 1 hund (Tyson).

På fritiden rider jag

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

HUR GAMMAL ÄR JUST DU SOM LÄSER MIN BLOGG?
 5-10 år
 11-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 Äldre än något här (över 25år)

Länkar

Lämna ett spår efter dig!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards