mikaelaberglund

Alla inlägg under maj 2011

Av Mikaela - 27 maj 2011 22:14

Ia har gått hem, jag har fodrat- nu är det BigBrother och godiiis :D


Haha ;)


seriöst inlägg..

Av Mikaela - 27 maj 2011 19:41

Har inte bloggat på ett tag, men har en liiiten anledning ..;) Internet har typ dampat loss, men det fixade sig idag ! 


I onsdags så va det typ en dålig dag i skolan, och dagen försämrades genom att vi va på kliniken på kvällen med Oki- han behandlades om i kotan.. :(

Men det va bättre nu iaf. :) Okiii <3


I torsdags så va det orientering på Värsnäs. Jag sprang själv (hoppas på bättre betyg.. ;))

Hittade alla och sprang på 53 min. Vann bland dom som sprang själva, vilken bara va typ 2 till.. ;) Men iaf.. ;)

Hade matteprov sen, o det gick piiiiiss! Kunde allt innan, men sen när pappret kom framför mig så fattade jag nadaaaaaa! :(

Inget spec. som hände på kvällen, vad jag kommer ihåg.. xd


Idag så fick vi tillbaka matteprovet och fick VG , (30,5/40),men är inte nöjd för , äh jag vetifan men är inte nöjd iaf... 



Har varit i stallet o betat gräs med oki oså,. Och nu är Ia häär ! :))



 

Av Mikaela - 24 maj 2011 19:31

Hemma från stallet nu och sitter här med Ia . Oki o Bina va pigga i regnet ! haha


Nu är en kaka i ugnen <3 höhöh


Och nu kommer en dålig bild på mitt hår ! ;)



 

¨Ni får bättre bild imån eller ngt..

Av Mikaela - 24 maj 2011 16:25

Kommit hem från skolan precis . Orkar inte skriva så mycket, men just nu så tittar jag på tv sen ska jag äta o sn stallet ! :)


Tråkiigt inlägg, men orkar verkligen inte, kanske ikväll..

Av Mikaela - 23 maj 2011 18:00

Ska till stallet nu, o gå med Oki , kommer strax.. :))



 

Av Mikaela - 23 maj 2011 16:55

Kommit hem nu, o färgat håret.. Blev ganska nöjd , tro jag :D Bild kanske ni får ikväll :) Men det är typ brun/rödhårig ..?! xd


Nu ska jag snart äta och sen stallet o gå med Oki.


Skönt att huvudet är mkt bättre nu iaf!!



  


Av Mikaela - 23 maj 2011 12:47

Hemma från skolan idag, vaknade med migrän typ .

Gick inte upp så snabbt idag heller, åt väl frukost vid typ kvart i 12 eller ngt, sen gick jag ut o solade, 45 min ungefär.

Kom precis in och då ringde kagg till mamma och säger att dom har fått återbud idag vid 2 , för antingen färgning eller klippning (har ringt tidigare men då fanns det ingen tid) 

Så då valde jag färgning och tog alltså tiden.. Mår ju lite bättre nu efter jag tagit tabletter oså.

Klippa får jag göra någon annanstans.. :)


-

Av Mikaela - 22 maj 2011 20:02

 

Presentation


Bilden: www.fotohenke.se

Jag heter Mikaela och är 15 år .

Jag går alltså i 8:an på Södermöreskolan.

Jag bor hemma i ett hus med mamma , pappa och min storebror Viktor (18år) + 2 katter (Tarzan & Busen) och 1 hund (Tyson).

På fritiden rider jag

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

HUR GAMMAL ÄR JUST DU SOM LÄSER MIN BLOGG?
 5-10 år
 11-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 Äldre än något här (över 25år)

Länkar

Lämna ett spår efter dig!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards