mikaelaberglund

Alla inlägg den 16 maj 2011

<3

Av Mikaela - 16 maj 2011 22:48

Jag bara älskar att statistiken ökar mer o mer  nu när jag börjat blogga igen ^^


Jag bara älskar mina vänner¨


Jag bara älskar mina djur- Oki, Mojje, Bina , mina katter/hund här hemmam.fl 


Jag bara älskar min familj


Jag bara älskar mitt liv just nu



 

Av Mikaela - 16 maj 2011 22:23

Jag hatar faktiskt Gurkan nu alltså, om det är nån som pratar skit så är det ju han och han säger att alla andra pratar skit.. :@ gaahhh , argg....







 



Han va störtskön i början ,men nu, nej usch !  

Av Mikaela - 16 maj 2011 21:44

Eller ja, jag har varit hemma ett tag, men Ebba och jag har webbcamat (säger man så?xd) på msn ett tag och nu kom Emma med oxå , så har haft fullt upp, men nu skriver jag ändå , hahah!


Iaf så åkte vi till Udden vid typ kvart över 5 nånting , och kom dit o ah började grilla oså xd Massa trevlans folk där och gott vare oxå :)

Sen åt vi även tårta oxå ! 


När jag kom hem satte jag mig vid datan och sen gör jag matte oxå, men det går ju som det går.. ;)



Nu ska jag återgå till Ebba o Emma :D

Av Mikaela - 16 maj 2011 15:18

Kom hem från skolan för nån minut sen, blev lite stressigt idag på morgonen , hehe .

Iaf så va det en ganksa slapp men ändå lite småseg dag idag . Hade tema hela förmiddagen (ska  snart till Råby, åker då tillbaka till 1800-1900talet) sen efter lunch hade vi engelska med två olika lärare , den ordinarie va inte där. Sen skulle vi haft klasstid,men det hade vi inte så mamma kom o hämtade Ia och mig, så vi kom hem tidigare :)


Nu ska jag ner till stallet i regnet och gå med Oki i 20 min. Gaaahh  nu spöregnar det -.- Aja, hoppas det kommer en regnpaus då ;)


Sen ska vi vidare till Udden på grillkväll oså :) Ska försöka klämma in matteläxa oxå ... 


Och tänkte bara säga oxå att alla mina bilder kommer jag flra över när jag har tid, så sålänge blir det dom som jag lagt upp på bloggen innan.



 

Presentation


Bilden: www.fotohenke.se

Jag heter Mikaela och är 15 år .

Jag går alltså i 8:an på Södermöreskolan.

Jag bor hemma i ett hus med mamma , pappa och min storebror Viktor (18år) + 2 katter (Tarzan & Busen) och 1 hund (Tyson).

På fritiden rider jag

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

HUR GAMMAL ÄR JUST DU SOM LÄSER MIN BLOGG?
 5-10 år
 11-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 Äldre än något här (över 25år)

Länkar

Lämna ett spår efter dig!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards