mikaelaberglund

Alla inlägg den 22 augusti 2010

Av Mikaela - 22 augusti 2010 15:32

ska inte sluta blogga, nejnej, men jag tänkte bara säga att jag inte alltid bloggar om ridningen ode, och jag känner att det kommer jag nog inte göra, lxm hålla en träningsdagbok här på bloggen oxå, utöver att skriva om vad jag gjort under dagen. för jag har nämligen en träningsdagbok hemma så här på bloggen skriver jag vad jag gjort och om jag vill/orkar eller skriver just den dan, så skriver jag även om ridningen , bara före lite kul lxm xd (som t.ex i torsdags så hade jag ridit, men det skrev jag inte om , och det orkar jag inte berätta om idag, ett exempel bara :p)

 

men idag va mamma o jag i stallet på morgonen och släppte ut & fixade lite,

"flyttade" även bina till en box bredvid oki:D

sen har jag inte gjort så mkt mer :)


nu snart ska jag till stallet o skritta oki, det står på schemat idag  :)


hejdåå/mikaela  

Presentation


Bilden: www.fotohenke.se

Jag heter Mikaela och är 15 år .

Jag går alltså i 8:an på Södermöreskolan.

Jag bor hemma i ett hus med mamma , pappa och min storebror Viktor (18år) + 2 katter (Tarzan & Busen) och 1 hund (Tyson).

På fritiden rider jag

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

HUR GAMMAL ÄR JUST DU SOM LÄSER MIN BLOGG?
 5-10 år
 11-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 Äldre än något här (över 25år)

Länkar

Lämna ett spår efter dig!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards