mikaelaberglund

Alla inlägg den 5 augusti 2010

Av Mikaela - 5 augusti 2010 20:00

i tisdags eftermiddag/kväll red jag ju oki och siri (y)


Oki Doki : red "lilla rundan" som jag kallar den :) han va ganska spänd, tror det va för att han inte gått själv i skogen på ett tag nu :) antingen har siri vart med eller snickers :p hahh

men han gjorde inte dumt eller ngt, han va bara spänd, fast såklart pigg (y)

men han kändes andå bra :)


Siri: red typ samma runda fast red en snutt till på en annan väg :)

hon va pigg och jättemysig ! :D första gången (nästan) jag rider henne :) hon va jättekul att rida, och det är ju ganska bra att variera/byta häst o lite så ibland :)


ONSDAG:

mamma och jag började flytta in i sadelkammaren :p kommer inte ihåg vad vi gjorde mer eller när osv xd men jag vet iaf att jag red oki och siri igen ! JO JUSTE - majsan, måns och gry hälsade ju på typ hela dagen! :D


Oki(L):

sen red måns på oki :D hahah det va kul, galopp t.o.m fast han sat lxm framför mej :)

oki va supersnäll, tror han fattade att måns va på :D haha sen efter det galopperade jag lilla rundan igen, fast åt andra hållet (y) inte lika spänd idag, han va ganska fin ! :) <3


Siri:

red traktorvägen och lilla rundan :) hon va typ likadan som dagen innan:D myshäst (y) <3



TORSDAG:

fortsatte med inflyttandet i sadelkammaren , nästan klara nu :)

finfint :*

sen på em så åkte vi upp till berit för att träna för bella :D superkul vart det !

och träningen gick bra för mej tycker jag ! :D inget krångel alls...

hoppade först olika delar på banan sen hoppade vi 1-8 och då hoppade jag utan stigbyglar :D för att jag inte ska "stödja" mej i dom eller vad man ska säga xd och dt gick bra !

sen hoppade vi 1-8,9-13 på ca 85-90 höjd :)  inga problem ! :D <3

sen fikade vi efteråt :D ebba va där oxå :* så vi busade lite med gry och ah <3

     


  


bilder sen idag :*


och nu sitter jag här :D

och nu ska jag avsluta skrivandet här (y) hah


imån kankse vi ska åka o titta på tävlingen på morgonen :) sen vet jag inte riktigt, majsan och måns och gry kanske skulle komma ?? :p


//   



Presentation


Bilden: www.fotohenke.se

Jag heter Mikaela och är 15 år .

Jag går alltså i 8:an på Södermöreskolan.

Jag bor hemma i ett hus med mamma , pappa och min storebror Viktor (18år) + 2 katter (Tarzan & Busen) och 1 hund (Tyson).

På fritiden rider jag

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

HUR GAMMAL ÄR JUST DU SOM LÄSER MIN BLOGG?
 5-10 år
 11-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 Äldre än något här (över 25år)

Länkar

Lämna ett spår efter dig!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards