mikaelaberglund

Alla inlägg den 30 januari 2011

Av Mikaela - 30 januari 2011 20:33


Att det syns inte att jag skriver hjärtan i kommentarerna ?! Iaf inte nu när jag tittade , man såg "era" "<3" , men inte mina ? 


Bara så ni vet ! :D 

Av Mikaela - 30 januari 2011 20:26


Nu har jag fått sitta lite vid datan för Viktor .. Vill ha en egen dataaa!!


Men iaf så ska jag snart gå o lägga mej- skola imån.. Måste tyvärr duscha imån på morgonen oxå, orkar inte göra det ikväll ;)


2 prov denna vecka.. Hemkunskap tills på tisdag och engelska tills på onsdag .

Nästa vecka är det prov på samhälle- Så styrs Sverige- och jag kan ingenting om det !


Aja , orkar inte prata om skolan ...


Förresten- tack så hemskt mkt för alla gratulationer och att det va fina rundor o.s.v- det värmer ! :))



GODNATT PÅ ER!

Av Mikaela - 30 januari 2011 20:23


Blev riktigt nöjd faktiskt ! :)




Vad tycker ni ? 



Den jag har nu + vit bakrund o lite ljusrosa detaljer:


  Den jag hade innan+ svart bakrund o matchande rosa i "mitten" :   

Av Mikaela - 30 januari 2011 20:03


Vaknade ca halv 8 idag o tog det rätt lugnt..


Sen gick vi ner till stallet och fixade lite sen åkte vi :) Tittade på hela LC och sen va det min klass- LC+5 och efter den LB!


LC+5: Spänd o stissig Oki , men det hade jag räknat med ;)

Framhoppningen kändes bra . Och på banan gick allt bra, svängde ganska tufft i omhoppningen tycker jag , men ändå schyst mot Oki :)

Slutade på noll fel och kom 4a !



LB: Allt kändes bra här med !

Inne på banan va han jättefin, kom rätt på allt osådär ! :)

Detta va en A1:a eller va det är (a) så man går ut efter grunden o hoppar omhoppning efteråt om man går vidare till det- och det gjorde jag ! :)

Då hade dom höjt 10cm på alla hinder vi skulle hoppa, och jag svängde bra här med- och jag blev nolla ! Gick upp i ledningen och höll det- JAG VANN ! :DD



Älskade Oki !





Riktigt rolig dag, men underbara vänner :*


Presentation


Bilden: www.fotohenke.se

Jag heter Mikaela och är 15 år .

Jag går alltså i 8:an på Södermöreskolan.

Jag bor hemma i ett hus med mamma , pappa och min storebror Viktor (18år) + 2 katter (Tarzan & Busen) och 1 hund (Tyson).

På fritiden rider jag

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

HUR GAMMAL ÄR JUST DU SOM LÄSER MIN BLOGG?
 5-10 år
 11-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 Äldre än något här (över 25år)

Länkar

Lämna ett spår efter dig!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards