mikaelaberglund

Alla inlägg den 5 juli 2011

Av Mikaela - 5 juli 2011 22:28

Nu ska jag stänga av datan tror jag o gå o lägga mej :) Smsa mej om ni har mitt nr :D 

Av Mikaela - 5 juli 2011 20:56

Efter en seeeg dag , har typ inte gjort nånting.. Så gick jag till stallet, red Oki :) Blev en runda i skogen , och han vilade igår så han va lite starkare oså, men tillslut blev han avslappnad o fin igen :))

När vi skrittade fram så red vi på en kopparorm!! :o Jag hade inte sett det om det inte va för att jag böjde mej fram o skulle rätta till nånting (kommer inte ihåg vad xd) och Oki svängde dit vi skulle o så bara ser jag hur ormen "gör en volt" , fyfan vad äcklig!!!

Tur inte Oki såg den ..;)


Nu har jag duschat , och nu gör jag ingenting :D


 


Spelar ingen roll att de är ofarliga, de är sjuuukt äckliga ändå....


Bild från google..

Av Mikaela - 5 juli 2011 15:06

Nu kommer en liten sammanfattning. Har varit sjukt trött sen vi kom hemoch är inte bättre nu,och tyvärr ingen blogglust då heller- men nu ska ni få lite :)



På torsdagen packade vi och vid ca halv 2 -2 kom Malin o Emmie och vi lastade på lite saker och Oki :)

Vi körde med husvagnen o dom med hästarna !

Vi kom fram o lastade in allt o hästarna ..


(okej, det blir väldigt kortfattat- har ingen lust alls..)


Wilma, Susanne o Frida kom oxå. Vi åkte till campingen o "barnen" gick o badade medans de vuxna satte upp förtältet ;)..


Ah o sen hade vi bara allmänt kul o fodrade o.s.v Red även på kvällen och oki va ruskigt fin!


Fredagen: (nu tar jag endast resultat)

LB: Riktigt fin på framhoppningen  och sen på banan höll han på att kicka av mej o sen blev han lite för pigg=ofokuserad. Ett stopp på första hindret sen fin , sen stopp på 4an-uteslutna .. 


Lördagen:

LB: Fin på framhoppningen idag igen. Pigg häst inne på banan , red ganska tufft . Men kom fel på 6an - stopp, sen kom igen o ett stopp till... men kom igen o då hoppade han som ingenting..;)


Söndag: 

LB: Fiin häst igen . Inne på banan hoppade han super allting till 4an (vid utgången- har han iof alsrig brytt sej om förut..) men börjar studsa, men hör o häpna så tvingar jag över han (brukar bara låta han stanna isånnalägen..;)) Han hoppar o Bhindret kom han då lite stort på, så blev lite lustigt till 5an så då slänger han sej åt sidan ..;) men han va fin sen oxå!



VÄLDIGT kortfattat , men har ingen lust..


Har haft otroligt kul hela helgen, och Oki har varit fin , sen att ahn stanna ut sej är en annan sak .;) fast inte i sista LBn ju :D

Sen hände även en liten rolig sak på lördagen :) Som endel redan vet om som va där,men väljer äöndå att berätta mer när vi själva vet mer ;)


Och för endel som jag kände gick det kanon bra för- grattis till det ! :D


Haft det underbart kul i husvagnen med underbara människor xd hahah knäppa va vi :p


Aja, kul har det vatt iaf :D





   


Några bilder..;)  www.fotohenke.se

Presentation


Bilden: www.fotohenke.se

Jag heter Mikaela och är 15 år .

Jag går alltså i 8:an på Södermöreskolan.

Jag bor hemma i ett hus med mamma , pappa och min storebror Viktor (18år) + 2 katter (Tarzan & Busen) och 1 hund (Tyson).

På fritiden rider jag

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

HUR GAMMAL ÄR JUST DU SOM LÄSER MIN BLOGG?
 5-10 år
 11-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 Äldre än något här (över 25år)

Länkar

Lämna ett spår efter dig!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards