mikaelaberglund

Direktlänk till inlägg 2 augusti 2011

NYA BESÖKARE

Av Mikaela - 2 augusti 2011 12:45

Tänkte det, eftersom det är nya besökare, eller det borde va det eftersom statistiken har höjsts, så tänkte jag att jag kunde presentera mej lite?



Jag heter allstå Mikaela o bor i en lite by, utanför Kalmar. Många tycker att det är en håla, men jag trivs här, riktigt bra. Jag får typ panik när man kommer in till stan, mkt folk, stress o stim överallt- DÅ blir jag stressad o vill bara hem ;) Bor dessutom på en gata där det bor lugna människor, och en gata där ingen kör in på i onödan då man inte kommer ngnstans o måste vända ;) Jag bor precis i början/slutet (beronde på va som är början o slutet xd) Men från Kalmars sätt bor jag i början, eller först fatkisk, en gata in till vänster, bakom oss är en skog oså.. (+stallet är bakom fast bredvid, vägen till stallet går bakom , men själva hagarna o sedan stallet ligger "bredvid"). Ja, jag skulle inte ens kunna på i "centrum" i denna by, så mkt hatar jag stress o  "mkt" folk xd haha, o då är det INTE mkt folk här :p

Jag har 2 hästar just nu, en som jag fick för en vecka sen, en storhäst- Goldy, och en som är tillsalu- min kära Oki Doki !

Har alltså dom i det stallet jag pratar om;) Tävlar med mina hästar oxå. I hoppning, Oki LB , LA tränar ibland lite högre oså. Sen Goldy har jag ju som sagt nyss fått, men tanken är ju att jag ska tävla o träna henne oxå (tränade igår för första gången).

Oki är förresten en c-ponny ;) Båda är födda -00. 

Och i stallet har jag en katt som jag har vart med sen han föddes- Mojje. Hans mamma- Maja-, är där oxå och hon har fått en ny bebis nu som jag hoppas blir en Meja :)


Jag bor på min lille gata i ett hus, med mamma, pappa o min storebror som är 18 år. Sen har vi två katter (Busen och Tarzan) , o en hund (Tyson) :)


Lever ett bra liv , med kompisar, familj , hästarna o allt jag vill :) 


Glöm inte att fråga ngt, om det är nått du vill veta mer !


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!



 


 

Goldy



Oki




Mojje


 

Tarzan     

Busen


 

Tyson 




Det va alla va ? xd Min familj tro jag inte vill va med ..:p eller orka ite leta upp bildern, pappa ha vart med nån gång o mamma med säkert men ah ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela - 2 oktober 2011 18:39

        www.mikaelaaberglund.blogg.se

Av Mikaela - 12 augusti 2011 21:54

Ville bara säga att jag lever, det gör jag ! Men har inte haft nååååån som helst lust att blogga! Har inte det nu heller, funderar på att lägga ner den ? Inte ta bort den, men bara ha den för att skriva någon gång ibland eler när jag vill. Vi får se....

Av Mikaela - 4 augusti 2011 14:07


          Ni kankse inte ser så mkt på första bilden ? Men va tvungen at göra så , det va en bild med "alla vi 5" som va ganska långt ifrån, så ah. Och vi skulle trycka upp näsan som en gris, skulle ge det till en i "gänget" ;) haha     ...

Av Mikaela - 4 augusti 2011 13:33

Har duchat kroppen nu, o smörjt in mej o allt.. Om ca 1 h ska jag köra hö.. Haha, bar planerat ;)  Nä men nu ska jag ner till stallet o fylla vatten o sopa sen köra hö sen rida Goldy lina henne och fixa lite med oki med (han blir ride...

Av Mikaela - 4 augusti 2011 11:31


   

Presentation


Bilden: www.fotohenke.se

Jag heter Mikaela och är 15 år .

Jag går alltså i 8:an på Södermöreskolan.

Jag bor hemma i ett hus med mamma , pappa och min storebror Viktor (18år) + 2 katter (Tarzan & Busen) och 1 hund (Tyson).

På fritiden rider jag

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

HUR GAMMAL ÄR JUST DU SOM LÄSER MIN BLOGG?
 5-10 år
 11-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 Äldre än något här (över 25år)

Länkar

Lämna ett spår efter dig!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards