mikaelaberglund

Alla inlägg den 11 april 2010

Av Mikaela - 11 april 2010 18:37

idag vaknade jag typ vid halv 8, åt frukost oså.

gick till stallet ca 9 :) släppte ut oki o bina (han va lite svullen på insidan igen, men de övriga benen va fortfarande fina ! bra med lite vila tror jag , ska lägga om såret sen ) , fixade stallet, la in nytt spån idag med :)

sen tog jag de lite lugnt oså , gick hem o åt lite macka sen städade jag upp lite på rummet, sen var jag rastlös så då tog jag cykeln ( evelinas o hilmas cykel som dom har glömt att hämta xd) och cylkade med tyson :D han va jätteduktig, cyklade kalhygget, sen rakt fram vid "de tre vägarna" vidare tbx hem :D han va helt slut xd sen duschade jag  och smörjde in mej oså , mitt i allt det fick jag lägga om mammas tumme, som hon höll på att skära av :s fick ett ganska djupt jack i det, så vi "stripsade" sen ett stort plåster på. måste börja öva i tid :p ska ju bli ngn slags läkare... :)

sen så åt vi, chilli con carne, gott !

fixade sen naglarna -målade rosa , med ett glittrigt streck över med 2 pärlor i xd

nu hamnade jag här och ska se ponnyakuten om 15 min :D(L)

 

puuss:*

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Bilden: www.fotohenke.se

Jag heter Mikaela och är 15 år .

Jag går alltså i 8:an på Södermöreskolan.

Jag bor hemma i ett hus med mamma , pappa och min storebror Viktor (18år) + 2 katter (Tarzan & Busen) och 1 hund (Tyson).

På fritiden rider jag

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2010 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

HUR GAMMAL ÄR JUST DU SOM LÄSER MIN BLOGG?
 5-10 år
 11-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 Äldre än något här (över 25år)

Länkar

Lämna ett spår efter dig!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards